Doplň číslo (sčítání do 100)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
278
Velikost: 2.32 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • Sada 90 pracovních listů (pro barevný tisk)
  • Sada 90 pracovních listů (pro černobílý tisk)
  • Správné řešení

Popis aktivity:
Aktivita spočívá v doplňování chybějících čísel do příkladů na sčítání. Žáci hledají správné číslo, které doplní do rovnice tak, aby byla správná. Tato forma cvičení rozvíjí matematické dovednosti, logické myšlení a podporuje systematické procvičování základních aritmetických operací. Aktivitu lze realizovat individuálně, ve dvojicích nebo v menších skupinách.

  • Cílová skupina: Žáci 2.– 4. ročníku ZŠ.

Cíl aktivity:

  • Posílit dovednosti základního sčítání do 100.
  • Naučit žáky doplňovat chybějící čísla do rovnic.
  • Podpořit přesnost a logické myšlení při práci s čísly.
Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora VP

771077
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 110 příkladů na násobení do 100 pro oboustranný tisk (při oboustranném tisku zvolte možnost
35.00 Kč
736914
Informatika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Název: Digitální stopa - situace Cílová skupina: Žáci druhého stupně základní školy Obsah materiálu: 50 kartiček s
50.00 Kč
750417
Anglický jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 200 kartiček s otázkami na téma pocity a nálady (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte
35.00 Kč
779747
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 60 příkladů zaměřených na procvičování řetězového počítání v rozmezí čísel do 100 - barevná i
35.00 Kč
Doplň číslo (sčítání do 100) Doplň číslo (sčítání do 100)
Obsah materiálu:
Sada 90 pracovních listů (pro barevný tisk)
Sada 90 pracovních listů (pro černobílý tisk)
Správné řešení
Popis aktivity:Aktivita spočívá v doplňování chybějících čísel do příkladů na sčítání. Žáci hledají správné číslo, které doplní do rovnice tak, aby byla správná. Tato forma cvičení rozvíjí matematické dovednosti, logické myšlení a podporuje systematické procvičování základních aritmetických operací. Aktivitu lze realizovat individuálně, ve dvojicích nebo v menších skupinách.
Cílová skupina: Žáci 2.– 4. ročníku ZŠ.
Cíl aktivity:
Posílit dovednosti základního sčítání do 100.
Naučit žáky doplňovat chybějící čísla do rovnic.
Podpořit přesnost a logické myšlení při práci s čísly.
Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-747363
Matematika>Pracovní listy>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00