Doplň číslo (sčítání do 100)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
125
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2025
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • Sada 270 příkladů (pro barevný tisk)
  • Sada 270 příkladů (pro černobílý tisk)
  • Správné řešení

Popis aktivity:
Aktivita spočívá v doplňování chybějících čísel do příkladů na sčítání. Žáci hledají správné číslo, které doplní do rovnice tak, aby byla správná. Tato forma cvičení rozvíjí matematické dovednosti, logické myšlení a podporuje systematické procvičování základních aritmetických operací. Aktivitu lze realizovat individuálně, ve dvojicích nebo v menších skupinách.

  • Cílová skupina: Žáci 2.– 4. ročníku ZŠ.

Cíl aktivity:

  • Posílit dovednosti základního sčítání do 100.
  • Naučit žáky doplňovat chybějící čísla do rovnic.
  • Podpořit přesnost a logické myšlení při práci s čísly.
 
Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora VP

765910
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 272 příkladů na sčítání do 20 pro oboustranný tisk (při oboustranném tisku zvolte možnost “přizpůsobit
35.00 Kč
832224
Anglický jazyk
6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 152 kartiček s otázkami na téma Velikonoce (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte přizpůsobit
35.00 Kč
788323
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 60 příkladů (kartiček) na rozklad čísel na desítky a jednotky Správné řešení Popis aktivity: Tento
40.00 Kč
832228
Anglický jazyk
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 152 kartiček s otázkami na téma Velikonoce (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte přizpůsobit
34.98 Kč
Doplň číslo (sčítání do 100) Doplň číslo (sčítání do 100)
Obsah materiálu:
Sada 270 příkladů (pro barevný tisk)
Sada 270 příkladů (pro černobílý tisk)
Správné řešení
Popis aktivity:Aktivita spočívá v doplňování chybějících čísel do příkladů na sčítání. Žáci hledají správné číslo, které doplní do rovnice tak, aby byla správná. Tato forma cvičení rozvíjí matematické dovednosti, logické myšlení a podporuje systematické procvičování základních aritmetických operací. Aktivitu lze realizovat individuálně, ve dvojicích nebo v menších skupinách.
Cílová skupina: Žáci 2.– 4. ročníku ZŠ.
Cíl aktivity:
Posílit dovednosti základního sčítání do 100.
Naučit žáky doplňovat chybějící čísla do rovnic.
Podpořit přesnost a logické myšlení při práci s čísly.
 
Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-747556
Matematika>Pracovní listy>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00