Tento materiál je zaměřený na fixování a procvičování matematických spojů do 20. 💪 Je vytvořen tak, aby měl široké využití. Materiál lze využít jen jako matematické řetězy (různé velikosti tisku) s kontrolou podle barvy a písmene. Nebo také jako aktivita pro skupiny či celé třídy! Materiál obsahuje kartičky jednotlivých písmen. písmena rozmístíme po tabuli za pomocí magnetů. Děti pak počítají písmena, dojdou si k nám pro kontrolu a při správném výsledku zapisují výsledek vedle správného symbolu písmene. Můžeme tak měřit čas, za jak dlouho se nám jako kolektivu podaří správně vypočítat všechny řetězy! Při opakování aktivity můžeme tak pozorovat náš pokrok. Další možností je využití skupinové tabulky, kdy děti rozdělíme do skupin a přiřadíme jim tabulku, na kterou jim zapíšeme 4 výsledky (v kruhu, trojúhelníku nebo čtverci - podle obtížnosti). Skupina pak počítá řetězy s písmeny a snaží se najít písmeno, které odpovídá jejich výsledku. Tato aktivita je i na logické myšlení. 😉
Gradované řetězy +- do 20 s přechodem - písmena
Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
67
Velikost: 3.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající
Učitelka Terka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 2. 2025

Další produkty od autora Učitelka Terka
913210
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Vytiskněte výzdobu, zalaminujte a umístěte ve třídě viditelně na očích. Pomůcka jde také vytisknou při správném
40.00 Kč
853227
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Vytiskněte pracovní list podle svého výběru (Velikonoční i klasická verze). Děti počítají postupně od zadaného čísla
30.00 Kč
786384
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Tento materiál je zaměřený na fixování a procvičování matematických spojů násobilky. 💪 Je vytvořen tak, aby měl široké
55.00 Kč
807215
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je zaměřen na zdokonalování matematických dovedností do 100, ale také na soustředění a logiku. V každém terči
40.00 Kč











