Gradované slovní úlohy I.

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 9.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Slovní úlohy krok za krokem hravě!

Materiál obsahuje:

  • průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině
  • 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení

Proč gradované slovní úlohy?

  • Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy.
  • Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.

 

Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)

Další produkty od autora Petra Voříšková

712425
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Nechte žákům formou hry nebe-peklo-ráj vylosovat laskavé úkoly/činy, které mohou plnit v rámci výzvy nebo jen tak
25.00 Kč
551028
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Procvičte s žáky určování zájmen pomocí zábavné karetní hry. Karetní postřehová hra zaměřená na procvičení zájmen
45.00 Kč
836394
Matematika - geometrie
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Kompletní materiál zahrnující různorodé úkoly pro práci s krychlovými stavbami. Vhodný pro 1. - 2. ročník. Materiál
45.00 Kč
586312
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, pololetím, třídními schůzkami, triádami nebo třeba po probrání tématu, jakým
40.00 Kč
Gradované slovní úlohy I. Gradované slovní úlohy I.
Slovní úlohy krok za krokem hravě! Materiál obsahuje: průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení Proč gradované slovní úlohy? Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy. Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.   Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)
UUCZ-500186
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00