Gradované slovní úlohy I.

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 9.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Slovní úlohy krok za krokem hravě!

Materiál obsahuje:

  • průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině
  • 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení

Proč gradované slovní úlohy?

  • Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy.
  • Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.

 

Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)

Další produkty od autora Petra Voříšková

648858
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 8 pracovních listů zaměřených na jednotlivé literární žánry, které žáci poznávají na 1. stupni
45.00 Kč
588472
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem
35.00 Kč
788437
Matematika
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje soubor 18 her, které můžete využít v hodinách matematiky. Každá hra je zapsaná na samostatném listu
40.00 Kč
795005
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Hledáte zajímavý způsob, jak s žáky procvičit probrané slovní druhy a přitom je během hodiny trochu rozpohybovat
35.00 Kč
Gradované slovní úlohy I. Gradované slovní úlohy I.
Slovní úlohy krok za krokem hravě! Materiál obsahuje: průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení Proč gradované slovní úlohy? Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy. Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.   Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)
UUCZ-500186
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00