Gradované slovní úlohy I.

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 9.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Slovní úlohy krok za krokem hravě!

Materiál obsahuje:

  • průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině
  • 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení

Proč gradované slovní úlohy?

  • Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy.
  • Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.

 

Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)

Další produkty od autora Petra Voříšková

430566
Matematika
4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Děti se přenesou do světa dospělých a koupí si starší dům. Je však potřeba provést rekonstrukci, aby si jej upravily k
40.00 Kč
510989
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jednoduchá aktivita na procvičení slov s hláskami bě/bje, vě/vje. Výukový materiál obsahuje: průvodní list (včetně
35.00 Kč
712426
Etická výchova
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Zábavná výzva pro šíření laskavého chování mezi dětmi. Materiál svým obrazným znázorněném pomáhá dětem pochopit, jak i z
35.00 Kč
459390
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento balík obsahuje kompletní metodiku a aktivity vhodné při seznamování žáků s desetinnými čísly. Materiál jim umožní
60.00 Kč
Gradované slovní úlohy I. Gradované slovní úlohy I.
Slovní úlohy krok za krokem hravě! Materiál obsahuje: průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení Proč gradované slovní úlohy? Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy. Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.   Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)
UUCZ-500186
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00