Gradované slovní úlohy I.

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 9.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Slovní úlohy krok za krokem hravě!

Materiál obsahuje:

  • průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině
  • 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení

Proč gradované slovní úlohy?

  • Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy.
  • Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.

 

Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)

Další produkty od autora Petra Voříšková

439938
Matematika
2., 3., 4., 5.
Ostatní
Stovková tabulka a práce s ní rozvíjí u žáků povědomí o vzájemné závislosti a posloupnosti čísel. Tento materiál cílí
30.00 Kč
512962
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál je zaměřený na samostatné procvičování žáků. V rámci práce si procvičí určování slovních druhů, ale
40.00 Kč
636282
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Hledáte rychlou aktivitu na poznání dětí v novém kolektivu? Zapátrejte vzájemně, jaká jména u vás máte, co mají
25.00 Kč
598263
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Hledáte příjemnou a nenáročnou aktivitu na poslední školní dny? Rádi byste se společně s žáky ohlédli za společnými
45.00 Kč
Gradované slovní úlohy I. Gradované slovní úlohy I.
Slovní úlohy krok za krokem hravě! Materiál obsahuje: průvodní list - s popisem materiálu a několika tipy, jak jej využívat v hodině 42 gradovaných slovních úloh - 7 zadání v 6 obtížnostech a jejich řešení Proč gradované slovní úlohy? Diferenciace ve výuce - při používání gradovaných slovních úloh můžete jako učitel rozvíjet učební dovednosti žáků a klást jim přiměřené výzvy. Rozvoj sebereflexe žáků - žáci se sami učí zhodnotit, na jakou úroveň mají, sami si určují další pokrok, tempo, práci.   Materiál lze vytisknout jako brožuru. (Je nutné hlídat si pak správné výsledky dle zařazení - písmeno, číslo.)
UUCZ-500186
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00