HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 20.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky.

Věková skupina : 7 – 8 let, vánoční čas Popis: 24 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti List s dekorací na 2 kelímky s příklady Plocha na kelímky 204 příkladů +- 0 - 100

PRAVIDLA HRY:

Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100, variantu dvou čísel a tří čísel. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.

Další produkty od autora Libuše Sudová

494175
Matematika
2., 3.
Ostatní
Milé kolegyně a kolegové, chtěla jsem dětem zpestřit výuku orientace v tabulce. Napadlo mě, jak využít tabulky
35.00 Kč
419538
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura s hrami k procvičení prvních anglických slovíček PROCVIČUJEME číslice 1 - 6 barvy slovíčka - ŠKOLNÍ POTŘEBY ____
29.00 Kč
196228
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky. ČLOVĚČE, KDO BUDE PRVNÍ
30.00 Kč
195392
Matematika
1.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky. ČLOVĚČE, KDO BUDE PRVNÍ
30.00 Kč
HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky. Věková skupina : 7 – 8 let, vánoční čas Popis: 24 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti List s dekorací na 2 kelímky s příklady Plocha na kelímky 204 příkladů +- 0 - 100 PRAVIDLA HRY: Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100, variantu dvou čísel a tří čísel. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.
UUCZ-222064
Matematika>Didaktické hry>2.>Speciální pedagogika>👹 Čerti, andělé a Mikuláš
39.00