HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 20.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky.

Věková skupina : 7 – 8 let, vánoční čas Popis: 24 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti List s dekorací na 2 kelímky s příklady Plocha na kelímky 204 příkladů +- 0 - 100

PRAVIDLA HRY:

Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100, variantu dvou čísel a tří čísel. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.

Další produkty od autora Libuše Sudová

216476
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
FORMULE ZŠ JEDNA Z NEJZÁBAVNĚJŠÍCH VÝUKOVÝCH HER PRO VŠECHNY ROČNÍKY UNIVERZÁLNÍ HRA PRO ZPESTŘENÍ VÝUKY VE VŠECH
120.00 Kč
456755
Výtvarná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Materiál se skládá z 24 šablon tváří zvířat k dokreslení podle osové souměrnosti. Na každém obrázku je pouze polovina
35.00 Kč
791966
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Didaktický materiál: “Valentýnské objevování slovních druhů” Interaktivní hra + tvořivá práce + rozvoj jazykových
39.00 Kč
193200
Český jazyk
1.
Pexeso
PEXESO K PROCVIČOVÁNÍ ČTENÍ PRVNÍCH JEDNOSLABIČNÝCH SLOV Z PÍSMEN M, A, L, E, S, O, P, U, I, Y Popis: Pexeso vytiskněte
25.00 Kč
HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU HRA PRO DRUHÁČKY – UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 - ZÁBAVNOU FORMOU
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky. Věková skupina : 7 – 8 let, vánoční čas Popis: 24 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti List s dekorací na 2 kelímky s příklady Plocha na kelímky 204 příkladů +- 0 - 100 PRAVIDLA HRY: Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100, variantu dvou čísel a tří čísel. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.
UUCZ-222064
Matematika>Didaktické hry>2.>Speciální pedagogika>👹 Čerti, andělé a Mikuláš
39.00