HRA - UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 A NÁSOBILKY - ZÁBAVNOU FORMOU

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 20.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky.

Věková skupina : 8 – 9 let, vánoční čas

Popis: 20 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí

Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti

List s dekorací na 2 kelímky s příklady

Plocha na kelímky 156 příkladů +- 0 - 10

 

Herní plán: 

Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100 a násobení a dělení. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.

 

Další produkty od autora Libuše Sudová

421216
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Další ze souboru deskových her k nácviku a procvičování násobení a dělení zpaměti. Procvičování násobků 6, 7, 8, 9, 10 -
39.00 Kč
484204
Výtvarná výchova
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se skládá z osmnácti částečně předkreslených siluet žen. Postav, tváří k dokreslení podle fantazie. Na každém
25.00 Kč
436998
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
PROCVIČUJEME číslice 1 - 10 barvy slovíčka s vánoční tématikou já mám kdo má - barvy, číslice, slova velké pexeso pro
39.00 Kč
264600
Český jazyk
1., 2., 3.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování čtení slov s dvojhláskami AU, OU, EU. Děti si mohou zahrát oblíbenou hru JÁ MÁM,KDO MÁ
35.00 Kč
HRA - UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 A NÁSOBILKY - ZÁBAVNOU FORMOU HRA - UTEČ ČERTOVI! PROCVIČOVÁNÍ NUMERACE 0 - 100 A NÁSOBILKY - ZÁBAVNOU FORMOU
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva matematiky. Věková skupina : 8 – 9 let, vánoční čas Popis: 20 stran A4 Hrací pole – 2 ks dílů na stránce, celkem, 6 polí Karta na výrobu hracích figurek – děti, čerti List s dekorací na 2 kelímky s příklady Plocha na kelímky 156 příkladů +- 0 - 10   Herní plán:  Na políčko start se postaví figurky dvou hráčů. Jeden je čert, druhý dítě. Hra začíná hodem kostkou. Kdo hodí větší číslo, ten začíná a hází tedy znovu, tentokrát už s postupem vpřed, na políčko podle číselné hodnoty na hrací kostce. Podle toho, na které políčko figurka postoupí, musí si hráč vzít lísteček z kelímku a příklad vypočítat. Pak hraje stejným způsobem druhý hráč. Příklady jsou dvojí obtížnosti. Hráč si bere ze dvou kelímků, podle určení políčkem, na které mu padne hod. (Kelímky ozdobte přiloženým proužkem papíru, pro větší líbivost hry.) Připravila jsem příklady sčítání a odčítání do 100 a násobení a dělení. Příklady volte podle toho, které už děti zvládají. Typy příkladů odpovídají momentálně probíranému učivu na většině škol v tomto období. Ve chvíli, kdy oba vypočítají své příklady, následuje ROZSTŘEL. Hráči si porovnají výsledky a ten, který má výsledek větší, smí postoupit ještě o 1 políčko vpřed bez dalšího počítání. Hráč, který měl výsledek menší musí o 1 pole zpět. Tím hra získává napínavosti, protože nezáleží pouze na hodu kostkou, ale také na výsledku příkladu z ROZSTŘELU. Vypočítané příklady děti po ROZSTŘELU pokládají vedle kelímků a v případě potřeby je zamíchají a do kelímků znovu vrací, aby mohly hrát dál. Po celou dobu hry se snaží dítě utéci čertovi do svého domečku. Pokud dojde do domečku jako první, je vítěz a bere si cenu, která je stanovena učitelem. (bonbon, kartička odměn...a td.) Pokud ne, vyhrává čert a bere si odměnu on. Hrací pole můžete libovolně zkrátit nebo prodloužit, podle času, který děti mohou při vyučování hře věnovat.  
UUCZ-222111
Matematika>Didaktické hry>3.>4.>👹 Čerti, andělé a Mikuláš
39.00