Já mám, kdo má? - násobení

Předmět:
Počet stran:
22
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.

Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.

Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení.

 

Využití:

-Činnost ve dvojicích či skupinách.

-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích.

 

Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.

Další produkty od autora Škola hrou - Lucie Svobodová

830217
Přírodověda
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Sada aktivit za zvýhodněnou cenu. Aktivity lze zakoupit i jednotlivě na mém profilu. Cílem této aktivity je seznámení a
80.00 Kč
806388
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Cílem této aktivity je procvičování domácích zvířat a jejich mláďat, živočišných produktů od daných zvířat či potravin
40.00 Kč
830212
Přírodověda
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Cílem této aktivity je seznámení a následné procvičování ptáků naší přírody. Materiál obsahuje plakát s dvaceti čtyřmi
30.00 Kč
826766
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení a dělení. Aktivitu lze využít během procvičování, opakování, nebo za
35.00 Kč
Já mám, kdo má? - násobení Já mám, kdo má? - násobení
Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení. Využití:-Činnost ve dvojicích či skupinách.-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích. Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.
UUCZ-769327
Matematika>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00