Já mám, kdo má? - násobení

Předmět:
Počet stran:
22
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.

Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.

Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení.

 

Využití:

-Činnost ve dvojicích či skupinách.

-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích.

 

Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.

Další produkty od autora Škola hrou - Lucie Svobodová

792562
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Aktivita zaměřena na procvičování základních geometrických pojmů – přímka, úsečka, kolmice, rovnoběžky, různoběžky
30.00 Kč
794733
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Více o materiálu Obchod - pomůcka na procvičování sčítání a odčítání do 100, rozvoj finanční gramotnosti a nácvik
50.00 Kč
769330
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Aktivita na vyvození měkkých a tvrdých souhlásek, lze využít jako pracovní list na třízení souhlásek, jako didaktická
0.00 Kč
787168
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení. Aktivitu lze využít během procvičování, opakování, nebo za odměnu ve
25.00 Kč
Já mám, kdo má? - násobení Já mám, kdo má? - násobení
Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení. Využití:-Činnost ve dvojicích či skupinách.-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích. Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.
UUCZ-769327
Matematika>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00