Já mám, kdo má? - násobení

Předmět:
Počet stran:
22
Velikost: 1.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Škola hrou s Luckou
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.

Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.

Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení.

 

Využití:

-Činnost ve dvojicích či skupinách.

-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích.

 

Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.

Další produkty od autora Škola hrou s Luckou

806388
Prvouka
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Cílem této aktivity je procvičování domácích zvířat a jejich mláďat, živočišných produktů od daných zvířat či potravin
40.00 Kč
801087
Český jazyk
Skládačky
Tato aktivita je zaměřena na procvičování psaní slabik dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě. Materiál obsahuje: • 84 donutů – slov
35.00 Kč
927407
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Cíl aktivity: Cílem této aktivity je rozvoj čtenářské gramotnosti a porozumění textu prostřednictvím práce s pohádkou
65.00 Kč
920937
Český jazyk - čtení
1.
Skládačky
Cílem této aktivity je procvičování hláskové analýzy a syntézy, rozvoj fonematického uvědomění, slovní zásoby a práce s
35.00 Kč
Já mám, kdo má? - násobení Já mám, kdo má? - násobení
Tato aktivita je zaměřena na procvičování násobení malé násobilky.Aktivitu lze využít během procvičování, nebo jako hru.Soubor obsahuje 40 hracích karet – 40 příkladů na násobení. Využití:-Činnost ve dvojicích či skupinách.-Lze využít v průběhu hodiny, nebo jako rychlovka na závěr, když zbyde čas, nebo jako hra ve volných chvílích. Pravidla hry – Karty se rozdají mezi hráče, vybrané dítě vybere první kartu a přečte „já mám“, následně položí otázku „kdo má“ a přečte příklad na kartě. Hráč, který má jeho výsledek přečte „já mám“ a řekne číslo, následně také položí otázku „kdo má“. Takto budeme pokračovat dokud se neudají všechny karty.
UUCZ-769327
Matematika>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00