Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 3.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Hortová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 5. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10). 

Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti.

Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.

Další produkty od autora Martina Hortová

134920
Anglický jazyk
2., 3.
Kolíčkování
Materiál je soubor 36 kartiček s krátkými jednoduchými větami. Věty obsahují popis příšer, vazby I'VE GOT a I'M
40.00 Kč
125137
Anglický jazyk
2., 3.
Kolíčkování
Materiál obsahuje 36 kartiček s krátkými jednoduchými větami. Věty obsahují názvy zvířat, sloveso IS a CAN, přídavná
40.00 Kč
143506
Matematika
2.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 16 karet s celkem 124 příklady dělení. Po vybrání správného výsledku a seřazení získaných písmen podle
40.00 Kč
126175
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 36 dvojic obrázek - slovo a tři záznamové archy pro psaní slov. Každé slovo končí na jednu z párových
40.00 Kč
Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky) Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)
Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10).  Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti. Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.
UUCZ-99100
Matematika>Já mám, kdo má>2.
50.00