Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 3.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Hortová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 5. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10). 

Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti.

Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.

Další produkty od autora Martina Hortová

107189
Český jazyk
1., 2.
Pexeso
Materiál obsahuje 20 dvojic obrázek - slovo a dva záznamové archy pro psaní slov či kreslení obrázků. Je psán velkými
40.00 Kč
134920
Anglický jazyk
2., 3.
Kolíčkování
Materiál je soubor 36 kartiček s krátkými jednoduchými větami. Věty obsahují popis příšer, vazby I'VE GOT a I'M
40.00 Kč
616046
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje celkem 60 kartiček s názvy vybavení a pomůcek ve třídě. Těmi jednotlivé předměty polepte tak, aby si
30.00 Kč
67442
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Kratší hra pro dva až čtyři hráče. Materiál obsahuje univerzální herní desku, 13 řazení slov podle abecedy (vždy čtyři
40.00 Kč
Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky) Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)
Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10).  Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti. Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.
UUCZ-99100
Matematika>Já mám, kdo má>2.
50.00