Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
18
Velikost: 3.24 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Hortová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 5. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10). 

Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti.

Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.

Další produkty od autora Martina Hortová

575783
Český jazyk - sloh
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje celkem 72 oboustranných kartiček. Na každé kartičce je napsaná jedna otázka, která začíná slovy “Jaké
40.00 Kč
104926
Anglický jazyk
1., 2., 3.
Já mám, kdo má
Anglická verze hry Já mám - kdo. Materiál obsahuje i 18 kartiček pro hru a zároveň 2 x 18 karet s obrázky (jednou s
35.00 Kč
96248
Český jazyk - čtení
1.
Pexeso
Materiál obsahuje 20 dvojic obrázek - slovo a dva záznamové archy pro psaní slov či kreslení obrázků. Je psán velkými
40.00 Kč
140365
Anglický jazyk
2., 3.
Já mám, kdo má
Anglická verze hry Já mám - kdo. Materiál obsahuje i 18 kartiček pro hru a zároveň 2 x 18 karet s obrázky (jednou s
40.00 Kč
Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky) Já mám - kdo má (velká sada malé násobilky)
Materiál obsahuje 6 x 24 kartiček ke hře Já mám - kdo má. Příklady jsou pouze na násobení a každá sada se skládá z jiných násobilek (1 - 5, 2 - 6, 3 - 7, 4 - 8, 5 - 9, 6 - 10).  Kartičky rozdáte mezi děti tak, aby žádná nezbyla (někdo tedy může mít i dvě karty). Pokud máte více než 24 dětí, lze dopsat další příklady na volné kartičky. Libovolný žák řekne Já mám: a přečte dané číslo. Poté se zeptá, Kdo má? a pokračuje příkladem, který je na jeho kartičce napsaný. Ozve se ten žák, který má v kolonce Já mám napsaný správný výsledek. Tímto stylem se vystřídají všechny děti. Kartičky lze využít i na stanoviště, kde bude úkolem z nich sestavit kruh tak, jak jdou správně za sebou.
UUCZ-99100
Matematika>Já mám, kdo má>2.
50.00