Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100

Předmět:
Počet stran:
26
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Kučerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 11. 2024
Sdílet:

Populární vzdělávací hra, která se často používá k výuce slovní zásoby, matematiky nebo obecných pojmů zábavnou a interaktivní formou.

Co potřebujete

  • Sada karet

Cíl hry

  • dokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo vynechali jakoukoli kartu

Začátek hry

  • Kartičky vytiskněte, nastříhejte (případně zalaminujte)
  • Zamíchejte karty a náhodně je rozdělte mezi žáky. Každý žák by měl mít jednu kartu (v sadě verze pro 20 - 27 žáků)
  • Vyberte si startovní kartu, na které je napsáno „Start“, které označuje, kde hra začíná

Jak hrát

  • Žák s kartou "Start" nahlas přečte svou kartu, počínaje "Já mám..." a položí otázku "Kdo má...?"
  • Žák, který má na tuto otázku odpověď, přečte nahlas svou kartu, řekne „Já mám…“ a poté položí svou otázku „Kdo má…“
  • Hra pokračuje tímto způsobem, přičemž každý žák odpoví, když má správnou kartu
  • Hra pokračuje, dokud žák nepřečte kartu s „Konec“, která značí dokončení hry

Tato hra je zábavný způsob, jak si procvičit slovní zásobu, poslechové dovednosti a paměť

Další produkty od autora Kateřina Kučerová

305830
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti budou rozděleny na 2 a více týmů. Na předem určené místo rozložíme kartičky obrázkem nahoru tak, aby k nim mohly
40.00 Kč
713388
Dějepis
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Co potřebujete Sada karet Cíl hry dokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo
45.00 Kč
304347
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti budou rozděleny na 2 a více týmů. Na předem určené místo rozložíme kartičky obrázkem nahoru tak, aby k nim mohly
40.00 Kč
303202
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti budou rozděleny na 2 a více týmů. Na předem určené místo rozložíme kartičky obrázkem nahoru tak, aby k nim mohly
80.00 Kč
Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100 Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100
Populární vzdělávací hra, která se často používá k výuce slovní zásoby, matematiky nebo obecných pojmů zábavnou a interaktivní formou.Co potřebujeteSada karetCíl hrydokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo vynechali jakoukoli kartuZačátek hryKartičky vytiskněte, nastříhejte (případně zalaminujte)Zamíchejte karty a náhodně je rozdělte mezi žáky. Každý žák by měl mít jednu kartu (v sadě verze pro 20 - 27 žáků)Vyberte si startovní kartu, na které je napsáno „Start“, které označuje, kde hra začínáJak hrátŽák s kartou "Start" nahlas přečte svou kartu, počínaje "Já mám..." a položí otázku "Kdo má...?"Žák, který má na tuto otázku odpověď, přečte nahlas svou kartu, řekne „Já mám…“ a poté položí svou otázku „Kdo má…“Hra pokračuje tímto způsobem, přičemž každý žák odpoví, když má správnou kartuHra pokračuje, dokud žák nepřečte kartu s „Konec“, která značí dokončení hryTato hra je zábavný způsob, jak si procvičit slovní zásobu, poslechové dovednosti a paměť
UUCZ-713367
Matematika>Didaktické hry>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
35.00