Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100

Předmět:
Počet stran:
26
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 11. 2024
Sdílet:

Populární vzdělávací hra, která se často používá k výuce slovní zásoby, matematiky nebo obecných pojmů zábavnou a interaktivní formou.

Co potřebujete

  • Sada karet

Cíl hry

  • dokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo vynechali jakoukoli kartu

Začátek hry

  • Kartičky vytiskněte, nastříhejte (případně zalaminujte)
  • Zamíchejte karty a náhodně je rozdělte mezi žáky. Každý žák by měl mít jednu kartu (v sadě verze pro 20 - 27 žáků)
  • Vyberte si startovní kartu, na které je napsáno „Start“, které označuje, kde hra začíná

Jak hrát

  • Žák s kartou "Start" nahlas přečte svou kartu, počínaje "Já mám..." a položí otázku "Kdo má...?"
  • Žák, který má na tuto otázku odpověď, přečte nahlas svou kartu, řekne „Já mám…“ a poté položí svou otázku „Kdo má…“
  • Hra pokračuje tímto způsobem, přičemž každý žák odpoví, když má správnou kartu
  • Hra pokračuje, dokud žák nepřečte kartu s „Konec“, která značí dokončení hry

Tato hra je zábavný způsob, jak si procvičit slovní zásobu, poslechové dovednosti a paměť

Další produkty od autora Kateřina Kučerová

304368
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti budou rozděleny na 2 a více týmů. Na předem určené místo rozložíme kartičky obrázkem nahoru tak, aby k nim mohly
40.00 Kč
257537
Český jazyk - literatura
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Každý list je věnován jedné významné osobnosti české literatury. Jedno z jejích známých děl je pak rozepsáno do
120.00 Kč
304347
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Děti budou rozděleny na 2 a více týmů. Na předem určené místo rozložíme kartičky obrázkem nahoru tak, aby k nim mohly
40.00 Kč
713388
Dějepis
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Co potřebujete Sada karet Cíl hry dokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo
45.00 Kč
Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100 Já mám, kdo má ... Římské číslice do 100
Populární vzdělávací hra, která se často používá k výuce slovní zásoby, matematiky nebo obecných pojmů zábavnou a interaktivní formou.Co potřebujeteSada karetCíl hrydokončit sekvenci od první karty po poslední, aniž by žáci udělali chyby nebo vynechali jakoukoli kartuZačátek hryKartičky vytiskněte, nastříhejte (případně zalaminujte)Zamíchejte karty a náhodně je rozdělte mezi žáky. Každý žák by měl mít jednu kartu (v sadě verze pro 20 - 27 žáků)Vyberte si startovní kartu, na které je napsáno „Start“, které označuje, kde hra začínáJak hrátŽák s kartou "Start" nahlas přečte svou kartu, počínaje "Já mám..." a položí otázku "Kdo má...?"Žák, který má na tuto otázku odpověď, přečte nahlas svou kartu, řekne „Já mám…“ a poté položí svou otázku „Kdo má…“Hra pokračuje tímto způsobem, přičemž každý žák odpoví, když má správnou kartuHra pokračuje, dokud žák nepřečte kartu s „Konec“, která značí dokončení hryTato hra je zábavný způsob, jak si procvičit slovní zásobu, poslechové dovednosti a paměť
UUCZ-713367
Matematika>Didaktické hry>Já mám, kdo má>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
35.00