Kolíčkování - počítání do 5, dopravní prostředky

Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 5.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly
 

Výukový charakter:

Materiál je zaměřen na procvičování počítání do 5 pomocí zábavných kartiček s dopravními prostředky. Děti si procvičují počítání tím, že na každou kartičku umístí kolíček na správné číslo, které odpovídá počtu dopravních prostředků na obrázku.

Materiál rozvíjí základní matematické dovednosti a jemnou motoriku. Pomáhá dětem zlepšit:

  • Počítání a rozpoznávání čísel: Děti se učí počítat od 1 do 5 a vizuálně propojit čísla s množstvím objektů na obrázku.
  • Jemná motorika: Používání kolíčků na správná čísla podporuje rozvoj jemné motoriky a koordinace ruky a oka.
  • Logické myšlení: Přiřazování správného počtu objektů k číslům rozvíjí u dětí schopnost logického uvažování.
  • Vizuální vnímání: Děti musí pečlivě sledovat obrázky a najít správný počet dopravních prostředků, což posiluje jejich schopnost rozlišování detailů.
  • Rozvoj slovní zásoby: Diskutování o obrázcích dopravních prostředků a čísel může rozvíjet jazykové dovednosti dětí, což podporuje výslovnost a slovní zásobu.
 

Metodický návod:

  • Individuální práce: Dítě samostatně pracuje na přiřazení správného čísla pomocí kolíčku k počtu dopravních prostředků na kartičce.
  • Skupinová aktivita: Ve dvojicích nebo skupinách mohou děti soutěžit, kdo první správně přiřadí kolíček k číslu. To zvyšuje jejich interakci a podporuje týmovou spolupráci.
  • Speciální pedagogika: Materiál je vhodný pro děti se speciálními potřebami. Aktivita s kolíčky může sloužit jako podpůrná metoda pro zlepšení jemné motoriky a učení se čísel.

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

685448
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
813187
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Přeneste pravopis do světa robotů! S ROBOKÓDEM budou děti procvičovat tvrdé a měkké souhlásky zábavně a s jasnou
45.00 Kč
798687
Matematika
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Jógová běhačka rozhýbe děti a zároveň procvičí počítání do 15 a 20 bez přechodu desítky i s přechodem. Na každém
35.00 Kč
727538
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Obsah materiálu: 57 karet s příklady (možnost laminace a práce s mazací fixou pro opakované použití) 13 prázdných karet
35.00 Kč
Kolíčkování - počítání do 5, dopravní prostředky Kolíčkování - počítání do 5, dopravní prostředky
Obsah materiálu:80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly
 
Výukový charakter:Materiál je zaměřen na procvičování počítání do 5 pomocí zábavných kartiček s dopravními prostředky. Děti si procvičují počítání tím, že na každou kartičku umístí kolíček na správné číslo, které odpovídá počtu dopravních prostředků na obrázku.Materiál rozvíjí základní matematické dovednosti a jemnou motoriku. Pomáhá dětem zlepšit:Počítání a rozpoznávání čísel: Děti se učí počítat od 1 do 5 a vizuálně propojit čísla s množstvím objektů na obrázku.Jemná motorika: Používání kolíčků na správná čísla podporuje rozvoj jemné motoriky a koordinace ruky a oka.Logické myšlení: Přiřazování správného počtu objektů k číslům rozvíjí u dětí schopnost logického uvažování.Vizuální vnímání: Děti musí pečlivě sledovat obrázky a najít správný počet dopravních prostředků, což posiluje jejich schopnost rozlišování detailů.Rozvoj slovní zásoby: Diskutování o obrázcích dopravních prostředků a čísel může rozvíjet jazykové dovednosti dětí, což podporuje výslovnost a slovní zásobu.
 
Metodický návod:Individuální práce: Dítě samostatně pracuje na přiřazení správného čísla pomocí kolíčku k počtu dopravních prostředků na kartičce.Skupinová aktivita: Ve dvojicích nebo skupinách mohou děti soutěžit, kdo první správně přiřadí kolíček k číslu. To zvyšuje jejich interakci a podporuje týmovou spolupráci.Speciální pedagogika: Materiál je vhodný pro děti se speciálními potřebami. Aktivita s kolíčky může sloužit jako podpůrná metoda pro zlepšení jemné motoriky a učení se čísel.Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-690916
Matematika>Strukturované učení>Kolíčkování>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
35.00