Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Škola hrou
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 9. 2023
Sdílet:

Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle. 

Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)

 

Moje práce s touto aktivitou je následující:

  • Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet. 
  • Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám. 
  • Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít. 
  • Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku. 
  • Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy. 
  • Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu.
  • Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami.
  • Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.

Další produkty od autora Škola hrou

613302
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje A4 plakátky písmen abecedy. Vhodné jako výzdoba třídy, ale také jako demonstrační karty při vyvozování
30.00 Kč
951348
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje plakátky na výzdobu třídy se znázorněním správného umístění Ú/Ů ve slovech. Dále materiál obsahuje
30.00 Kč
629621
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: NÁSTĚNNÁ ČÍSELNÁ OSA 0 -10 Součástí jsou také šipky pro demonstraci příkladů při výuce. PŘÍRUČNÍ
30.00 Kč
538830
Matematika
4.
Ostatní
Materiál obsahuje čtyři hry se zlomky, které rozlišíte podle tvaru daného útvaru. Cílem hry je sestavit řetěz karet od
35.00 Kč
Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000 Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000
Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle.  Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)   Moje práce s touto aktivitou je následující: Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet.  Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám.  Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít.  Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku.  Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy.  Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu. Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami. Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.
UUCZ-375280
Matematika>Ostatní>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00