Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle.
Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)
Moje práce s touto aktivitou je následující:
- Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet.
- Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám.
- Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít.
- Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku.
- Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy.
- Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu.
- Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami.
- Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.