Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 9. 2023
Sdílet:

Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle. 

Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)

 

Moje práce s touto aktivitou je následující:

  • Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet. 
  • Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám. 
  • Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít. 
  • Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku. 
  • Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy. 
  • Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu.
  • Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami.
  • Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.

Další produkty od autora Škola hrou

358361
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje deset herních plánů. Žáci si díky hrací kostky postupně losují slova, která musí využít ve větě či
40.00 Kč
469914
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 5 herních plánků na procvičení určování slovních druhů. Žáci ve skupince hází kostkou a posunují se na
25.00 Kč
538830
Matematika
4.
Ostatní
Materiál obsahuje čtyři hry se zlomky, které rozlišíte podle tvaru daného útvaru. Cílem hry je sestavit řetěz karet od
35.00 Kč
462089
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje: 80 kartiček s příklady na dělení se zbytkem. 40 kartiček s motivem dívky a 40 kartiček s motivem
35.00 Kč
Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000 Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000
Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle.  Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)   Moje práce s touto aktivitou je následující: Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet.  Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám.  Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít.  Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku.  Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy.  Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu. Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami. Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.
UUCZ-375280
Matematika>Ostatní>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00