Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 1.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 9. 2023
Sdílet:

Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle. 

Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)

 

Moje práce s touto aktivitou je následující:

  • Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet. 
  • Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám. 
  • Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít. 
  • Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku. 
  • Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy. 
  • Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu.
  • Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami.
  • Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.

Další produkty od autora Škola hrou

358363
Hudební výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Součástí materiálu: Plakátky not a pomlk s názvy a délkou dob trvání - vhodné jako výzdoba třídy, ale také jako
30.00 Kč
344385
Český jazyk - gramatika
4.
Výzdoba třídy
Využití: Výzdoba třídy. Pomocníček pro děti do sešitu.
25.00 Kč
350972
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
V souboru naleznete názvy dnů a čísla hodin. Předměty: český jazyk, čtení, psaní, anglický jazyk, matematika
35.00 Kč
358361
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje deset herních plánů. Žáci si díky hrací kostky postupně losují slova, která musí využít ve větě či
40.00 Kč
Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000 Logické řady - sčítání a odčítání do 1 000
Hlavním cílem je, aby žáci přišli na logiku posloupnosti karet a poskládali řadu od startu do cíle.  Materiál obsahuje 4 logické řady (1 řada = 16 příkladů)   Moje práce s touto aktivitou je následující: Žáky rozdělím do skupin a každé skupině přiřadím barvu podle karet.  Karty před hodinou schovám po třídě či chodbě.Všem skupinkám schovám karty na stejná místa, aby nedošlo k neshodám.  Žákům pouze prozradím, kolik karet musí mít.  Žákům nabídnu, ať si píšou výsledky do sešitu či na mazací tabulku.  Sleduji práci ve skupině a po uvážení nabízím malé nápovědy.  Především upozorňuji na skupinovou spolupráci a důležitost přesného výpočtu. Při opakovaném použití stačí vyměnit barvy karet mezi skupinkami. Originalitě v průběhu realizace aktivity se meze nekladou.
UUCZ-375280
Matematika>Ostatní>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00