Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2023
Sdílet:

Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu.

Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch.

Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě.

Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu.

Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS

Hra je vhodná pro celou třídu.

Doba hry: 10-15 minut.

Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.

Další produkty od autora Monika Vojtová

505482
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 40 karet se 40 pokročilejšími nepravidelnými slovesy v angličtině. Atraktivnější forma drilu pro
45.00 Kč
388403
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál obsahu 2 hrací pole se 121 políčky s příklady pro klasickou hru piškvorky. Slouží k procvičení násobení a
28.00 Kč
555914
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál slouží k opakování slovní zásoby na téma CLOTHES. Vhodné pro 1. stupeň ZŠ. Vhodné pro jednotlivce. Lze vybarvit
32.00 Kč
824794
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Materiál slouží jako konverzační hra na motivy hry PRŠÍ. Materiál obsahuje 56 karet se základními konverzačními větami
38.00 Kč
Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu. Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch. Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě. Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu. Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS Hra je vhodná pro celou třídu. Doba hry: 10-15 minut. Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.
UUCZ-418310
Matematika>Didaktické hry>2.
28.00