Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2023
Sdílet:

Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu.

Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch.

Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě.

Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu.

Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS

Hra je vhodná pro celou třídu.

Doba hry: 10-15 minut.

Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.

Další produkty od autora Monika Vojtová

555914
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Materiál slouží k opakování slovní zásoby na téma CLOTHES. Vhodné pro 1. stupeň ZŠ. Vhodné pro jednotlivce. Lze vybarvit
32.00 Kč
833156
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento materiál obsahuje soubor aktivit na procvičení složených neurčitých zájmen a příslovcí v angličtině. Materiál
38.00 Kč
502478
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje několik aktivit na procvičení slovní zásoby na téma JARO a VELIKONOCE. 1) Čtverce - 16 čtverečků k
48.00 Kč
596770
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Venkovní aktivita vhodná na konec školního roku spojující novou slovní zásobu, pohybovou aktivitu a dobrodružství
25.00 Kč
Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu. Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch. Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě. Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu. Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS Hra je vhodná pro celou třídu. Doba hry: 10-15 minut. Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.
UUCZ-418310
Matematika>Didaktické hry>2.
28.00