Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Monika Vojtová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 11. 2023
Sdílet:

Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu.

Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch.

Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě.

Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu.

Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS

Hra je vhodná pro celou třídu.

Doba hry: 10-15 minut.

Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.

Další produkty od autora Monika Vojtová

450047
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičení rozdílů mezi minulým časem prostým a časem předpřítomným. 22 vět ve dvou aktivitách -
32.00 Kč
431436
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Didaktické hry
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování VÁNOČNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím
32.00 Kč
474981
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 28 příkladů na procvičení tvoření otázky, záporu a oznamovací věty MINULÉHO ČASU PRŮBĚHOVÉHO
38.00 Kč
596770
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Venkovní aktivita vhodná na konec školního roku spojující novou slovní zásobu, pohybovou aktivitu a dobrodružství
25.00 Kč
Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra Lovci šifer - počítáme do 100 bez přechodu 10, pohybová hra
Tento materiál slouží jako zábavné procvičování sčítání a odčítání do 100 bez přechodu 10 formou pohybové hry s luštěním šifry v jejím průběhu. Materiál obsahuje 20 příkladů na sčítání a odčítání a záznamový arch. Příklady je potřeba vytisknout, rozstříhat a rozložit na různá místa po třídě. Každý žák dostane jeden záznamový arch s šifrou. Poté prochází třídou, počítá příklady a zapisuje písmenko, které odpovídá správnému výsledku, do záznamového archu k číslu příkladu. Pokud žák vyřeší příklady správně, vyjde mu tajenka: JSI MATEMATICKÝ GÉNIUS Hra je vhodná pro celou třídu. Doba hry: 10-15 minut. Spojení pohybu, zábavy, hry a učení.
UUCZ-418310
Matematika>Didaktické hry>2.
28.00