POPIS AKTIVITY
- vytisknout terče a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce (lze tisknout i 4 listy na 1 stránku)
- dále vytisknout záznamové archy ze stránek 4 a 5 (pro zapisování výsledků pod sebe) nebo ze stránek 6 a 7 (pro způsob zapsání součtu vedle sebe do řádku) a rozdat žákům (lze vytisknout i 2 stránky na 1 list)
- aktivitu lze rozdělit na více částí (použila jsem zvlášť - terče č. 1 až 12 a terče č. 13 až 24)
- žáci mají za úkol v každém terči vypočítat příklad na malou násobilku v té části terče - kruhu, kam “dopadl” hrot šipky
- například ve vzorovém terči dopadl hrot šipky do políčka s příkladem 3 · 5, 3 · 6 a 2 · 6
- žáci tyto tři příklady vypočítají a výsledky (15; 18 a 12) si zapíší do svého záznamového archu se znaménkem sčítání k popisku terč č. 1
- zapsaný příklad žáci vypočítají (15 + 18 + 12) = 45
- na stránce 32 až 35 je uvedené řešení ke všem terčům, které lze promítnout na interaktivní tabuli
Je možné použít černobílý tisk.










