Malá násobilka JÁ MÁM - KDO MÁ

Předmět:
Velikost: 11.87 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

JÁ MÁM - KDO MÁ

vzdělávací materiál obsahuje:

  • oboustranné kartičky
  • PRAVIDLA HRY: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na prvním řádku “Já mám 10” a zeptá se kdo má výsledek příkladu na druhém řádku “Kdo má 1·1”. Na otázku reaguje to dítě, které má výsledek 1. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino).

    Hra je určena na procvičování malé násobilky. Můžete hrát pouze s násobky např. 3 nebo i s celým souborem.

    Hra rozvíjí matematickou gramotnost, zrakovou percepci, postřeh, vzájemnou spolupráci, logiku

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

806168
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
✅ Co obsahuje? 24 kartiček ke slovnímu dominu - slova obsahují písmena: L,M,S,P,N,T,J,V,Z,D,K,Š,R,C + samohlásky a
25.00 Kč
882507
Matematika
1.
Didaktické hry
Zábavná a přehledná aktivita „Včelí úly bez přechodu“ pomáhá dětem hravou formou procvičit sčítání a odčítání do 15 bez
35.00 Kč
1043256
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., Speciální pedagogika
Omalovánky
Tento mikulášský materiál je skvělou aktivitou pro děti v období adventu. Děti vybarvují postavu Mikuláše podle slovního
0.00 Kč
831650
Matematika
1.
Didaktické hry
ŘETĚZOVÉ PŘÍKLADY DO 15 – INTERAKTIVNÍ PROCVIČOVÁNÍ MATEMATIKY Ideální výuková pomůcky, pomoci které si děti procvičují
40.00 Kč
Malá násobilka JÁ MÁM - KDO MÁ Malá násobilka JÁ MÁM - KDO MÁ
JÁ MÁM - KDO MÁ vzdělávací materiál obsahuje: oboustranné kartičky PRAVIDLA HRY: Každé dítě dostane jednu kartu. První dítě řekne, co má na prvním řádku “Já mám 10” a zeptá se kdo má výsledek příkladu na druhém řádku “Kdo má 1·1”. Na otázku reaguje to dítě, které má výsledek 1. Výsledkem hry je, že děti postupně vytváří navazující řadu (živé domino). Hra je určena na procvičování malé násobilky. Můžete hrát pouze s násobky např. 3 nebo i s celým souborem. Hra rozvíjí matematickou gramotnost, zrakovou percepci, postřeh, vzájemnou spolupráci, logiku
UUCZ-392736
Matematika>Já mám, kdo má>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00