MATEMATICKÝ LOVEC - 3 SADY HER NA NÁSOBENÍ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
10
Velikost: 2.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2023
Sdílet:

Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.

 

Jedná se o 3 sady loveckých kartiček zaměřených na násobení čísel do 100, na kterých se nachází právě zmiňované příklady. Úkolem žáků je vypočítat uvedený příklad a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na kartičce je příklad 3 · 5 = ?, výsledek je tedy 15. U tohoto výsledku je písmeno B -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno B. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi tajenka :-)

 

Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

604097
Zeměpis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
329388
Český jazyk
8.
Kolíčkování
Dobrý den, vážení kolegové. V první řadě Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. Jelikož autorská
29.00 Kč
308150
Německý jazyk
7.
Já mám, kdo má
Popis: Hra je určena do výuky německého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na
25.00 Kč
329392
Cizí jazyky
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Dobrý den, vážení kolegové. Velice Vám děkuji za zakoupení tohoto materiál. V první řadě Vám velice děkuji za zakoupené
29.00 Kč
MATEMATICKÝ LOVEC - 3 SADY HER NA NÁSOBENÍ MATEMATICKÝ LOVEC - 3 SADY HER NA NÁSOBENÍ
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil nechtěný šotek v podobě překlepu či chyby, napište mi, prosím, a hned nesrovnalosti opravím. Děkuji.   Jedná se o 3 sady loveckých kartiček zaměřených na násobení čísel do 100, na kterých se nachází právě zmiňované příklady. Úkolem žáků je vypočítat uvedený příklad a podle toho zapsat dané písmenko do odpovědního archu. Každá kartička je očíslovaná a žáci tak zapisují písmena, která se nachází u správných odpovědí, do svých luštících archů. Například: kartička č. 1 - na kartičce je příklad 3 · 5 = ?, výsledek je tedy 15. U tohoto výsledku je písmeno B -> do odpovědního archu tedy k číslu 1, zapisuji písmeno B. Takto provedu u všech příkladů a vznikne mi tajenka :-)   Kartičky doporučuji tisknout barevně, jednostranně, stejně tak jako odpovědní archy. Dále pak zalaminovat pouze kartičky - odpovědní archy budou jednorázové na jednu aktivitu. Výhodou této aktivity je, že je nenáročná na přípravu a na prostor, můžete si ji tedy se svými žáky zahrát jako ve třídě, tak i venku v případě příznivého počasí :-). Navíc dostanete žáky ven z lavic, takže trocha zdravého pohybu neuškodí. Je jen na Vás, v jakém tempu aktivitu pojmete - mně se osvědčilo udělat z toho soutěž, dětí pak bylo všude plno, zvláště pak venku :-). 
UUCZ-348777
Matematika>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.
28.96