Nakupování

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 1. 2025
Sdílet:

Tato aktivita představuje praktický a zábavný způsob, jak děti naučit základy finanční gramotnosti a rozvíjet jejich matematické dovednosti. Děti pracují s nákupními seznamy, vybírají zboží z deseti tematických obchodů, počítají celkové náklady a řeší, kolik peněz jim bude vráceno. Díky zapojení reálných situací, jako je tvorba vlastních seznamů, se děti učí přemýšlet strategicky, plánovat své nákupy a efektivně hospodařit.

Aktivita propojuje učení s hrou a je navržena tak, aby byla atraktivní pro žáky různého věku. Podporuje nejen finanční a matematické dovednosti, ale také schopnost spolupráce, komunikace a logického uvažování. Je ideální pro školní prostředí, zájmové kroužky i domácí vzdělávání.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

761096
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Obohaťte své hodiny zábavným a interaktivními kartičkami k reflexi víkendu. Tento materiál je ideální pro děti i dospělé
30.00 Kč
920798
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada obsahuje 16 názorných karet s různými druhy třídních služeb, připravených ve dvou velikostech – A5 a A6. Na každé
25.00 Kč
640030
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pátračka je interaktivní vzdělávací materiál pro žáky, jehož cílem je podpořit komunikaci, spolupráci a sociální
30.00 Kč
902607
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál „Nikdy jsem...“ nabízí netradiční způsob, jak s dětmi reflektovat školní rok. Pomocí více než 40 výroků, které
26.00 Kč
Nakupování Nakupování
Tato aktivita představuje praktický a zábavný způsob, jak děti naučit základy finanční gramotnosti a rozvíjet jejich matematické dovednosti. Děti pracují s nákupními seznamy, vybírají zboží z deseti tematických obchodů, počítají celkové náklady a řeší, kolik peněz jim bude vráceno. Díky zapojení reálných situací, jako je tvorba vlastních seznamů, se děti učí přemýšlet strategicky, plánovat své nákupy a efektivně hospodařit.Aktivita propojuje učení s hrou a je navržena tak, aby byla atraktivní pro žáky různého věku. Podporuje nejen finanční a matematické dovednosti, ale také schopnost spolupráce, komunikace a logického uvažování. Je ideální pro školní prostředí, zájmové kroužky i domácí vzdělávání. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-761236
Matematika>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.
25.00