Nakupování

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 1. 2025
Sdílet:

Tato aktivita představuje praktický a zábavný způsob, jak děti naučit základy finanční gramotnosti a rozvíjet jejich matematické dovednosti. Děti pracují s nákupními seznamy, vybírají zboží z deseti tematických obchodů, počítají celkové náklady a řeší, kolik peněz jim bude vráceno. Díky zapojení reálných situací, jako je tvorba vlastních seznamů, se děti učí přemýšlet strategicky, plánovat své nákupy a efektivně hospodařit.

Aktivita propojuje učení s hrou a je navržena tak, aby byla atraktivní pro žáky různého věku. Podporuje nejen finanční a matematické dovednosti, ale také schopnost spolupráce, komunikace a logického uvažování. Je ideální pro školní prostředí, zájmové kroužky i domácí vzdělávání.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

805828
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Sada kartiček (celkem 15 párů) s tematicky propojenými dvojicemi je skvělou pomůckou pro učitele na prvním stupni
30.00 Kč
902612
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tento materiál obsahuje širokou škálu otázek, které pomáhají dětem zamyslet se nad uplynulým školním rokem. Dotýkají se
26.00 Kč
919662
Matematika
MŠ - předškoláci, 1.
Demonstrační obrázky - kartičky
Demonstrační karty s čísly 1–10 jsou vizuálně názorná pomůcka pro výuku základních čísel. Každá karta obsahuje číslici
25.00 Kč
761053
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Vydejte se s dětmi na interaktivní jazykové dobrodružství s pracovním listem „Jedeme na výlet!“. Tento materiál je určen
25.00 Kč
Nakupování Nakupování
Tato aktivita představuje praktický a zábavný způsob, jak děti naučit základy finanční gramotnosti a rozvíjet jejich matematické dovednosti. Děti pracují s nákupními seznamy, vybírají zboží z deseti tematických obchodů, počítají celkové náklady a řeší, kolik peněz jim bude vráceno. Díky zapojení reálných situací, jako je tvorba vlastních seznamů, se děti učí přemýšlet strategicky, plánovat své nákupy a efektivně hospodařit.Aktivita propojuje učení s hrou a je navržena tak, aby byla atraktivní pro žáky různého věku. Podporuje nejen finanční a matematické dovednosti, ale také schopnost spolupráce, komunikace a logického uvažování. Je ideální pro školní prostředí, zájmové kroužky i domácí vzdělávání. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-761236
Matematika>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.
25.00