Násobilka - puzzle

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 4.69 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 2. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • průvodní list
  • 14 puzzlíků na příklady s násobením
  • 10 puzzlíků na příklady s dělením

Cílem:

  • Cílem této aktivity je procvičit malou násobilku pamětným počítáním příkladů na násobení i dělení a také upevnění matematických představ o možném vyjádření čísla.

Postup:

  • Materiál si vytiskneme na papíry A4 na výšku (lze i černobíle).
  • Vytištěný materiál si zalaminujeme, poté rozstříháme podle vyznačených dílků.
  • VE TŘÍDĚ:
  • Žáci si do dvojic nebo samostatně vylosují číslo (výsledek) = hlavní dílek puzzle.
  • Na jedno místo (ideálně koberec) rozházíme zbytek dílků.
  • Žáci hledají chybějící dílky do jejich puzzle (upozorníme je, že puzzle se skládá pouze ze 6 dílků).
  • Správnost lze vždy ověřit tak, že výsledkem každého dílku je číslo, které si žáci vylosovali na začátku aktivity.

Využití:

  • k procvičování malé násobilky
  • pro rychlíky, kteří mají splněnou jinou zadanou práci
  • lze samostatně, ve dvojicích či menších skupinkách

Další produkty od autora EDUMATE - Tereza Kubešová

503439
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Cílem této aktivity je rozvoj a trénink zrakového vnímání, konkrétně zrakové diferenciace. Žáci si musí všímat mnoha
50.00 Kč
509496
Prvouka
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat téma lidské tělo. Lze také využít v úvodu tématu pro seznámení s tématem
25.00 Kč
532802
Český jazyk - gramatika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Cílem této aktivity je procvičit/zopakovat vybraná příbuzná slova k vyjmenovaným slovům po B. Obsahem materiálu je
30.00 Kč
Násobilka - puzzle Násobilka - puzzle
Obsah materiálu: průvodní list 14 puzzlíků na příklady s násobením 10 puzzlíků na příklady s dělením Cílem: Cílem této aktivity je procvičit malou násobilku pamětným počítáním příkladů na násobení i dělení a také upevnění matematických představ o možném vyjádření čísla. Postup: Materiál si vytiskneme na papíry A4 na výšku (lze i černobíle). Vytištěný materiál si zalaminujeme, poté rozstříháme podle vyznačených dílků. VE TŘÍDĚ: Žáci si do dvojic nebo samostatně vylosují číslo (výsledek) = hlavní dílek puzzle. Na jedno místo (ideálně koberec) rozházíme zbytek dílků. Žáci hledají chybějící dílky do jejich puzzle (upozorníme je, že puzzle se skládá pouze ze 6 dílků). Správnost lze vždy ověřit tak, že výsledkem každého dílku je číslo, které si žáci vylosovali na začátku aktivity. Využití: k procvičování malé násobilky pro rychlíky, kteří mají splněnou jinou zadanou práci lze samostatně, ve dvojicích či menších skupinkách
UUCZ-502019
Matematika>Didaktické hry>Skládačky>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
55.00