MATERIÁL OBSAHUJE:
· úvodní listy
· 8 květináčů s květinami (1 květináč = 6 příkladů)
· 8 násobilkových řad (násobky 2-9)
METODICKÝ NÁVOD:
Květináče
Všechny příklady mají vlastní květináč. Do květináče žáci sadí ty květinky (násobilkové příklady), které patří k danému číslu. Děti mohou do 1 květináče zasadit pouze 6 správných květinek (násobilkových příkladů). Tyto příklady si děti i vypočítají.
Doporučuji:
· Vytisknout každému dítěti květináč a květinky. Děti si květinky vystřihnou a nalepí správné květinky (násobilkové příklady) do květináče, které se s daným číslem pojí. Takto vytvořené květináče si pak mohou nalepit do sešitu.
· Květinky a květináče můžete zalaminovat a pomocí suchého zipu připevňovat správné příklady a používat opakovaně.
· Využít jako běhací aktivitu, květináče umístíte na zem a žákům rozdejte květiny (násobilkové příklady), poté žáci správně zasadí (zařadí) příklad do květináče.
Násobilkové řady
Každý násobek má vlastní tabulku s vynechanými čísly. Úkolem žáků je správně určit vynechaný násobek – napsat do sešitu nebo pouze ústně.