Obrázkové příklady

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 3.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Materiál poslouží k nácviku na přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia, jako bonusový úkol pro rychlíky, k zaktivizování žáků v úvodu hodiny nebo jako příprava dětí na výuku rovnic.

  • 20 kartiček s 2–4 příklady
  • 3 stupně obtížnosti
  • základní početní operace
  • možnost samostatné kontroly (řešení na druhé straně)

Zdroj obrázků: Canva.com

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

658879
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zbrusu nový časopis Češtinoviny kombinuje češtinářská cvičení i témata z jiných oborů – v říjnovém čísle se zatouláme do
50.00 Kč
348090
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál nabízí možnost procvičování malé násobilky hravou formou. Obsah: 1 sada hry Já mám, kdo má (24 ks): násobení, 1
25.00 Kč
62257
Český jazyk
Pracovní listy
Proč mapy? Materiál je pomůckou pro přípravu k maturitě. Cermat nemá na studenty nijak velké nároky, co se týče
30.00 Kč
337706
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Aktivita spočívá v počítání slabik u jednotlivých slov. 108 jednoslabičných až čtyřslabičných slov možnost spolupráce
25.00 Kč
Obrázkové příklady Obrázkové příklady
Materiál poslouží k nácviku na přijímací zkoušky na osmiletá gymnázia, jako bonusový úkol pro rychlíky, k zaktivizování žáků v úvodu hodiny nebo jako příprava dětí na výuku rovnic. 20 kartiček s 2–4 příklady 3 stupně obtížnosti základní početní operace možnost samostatné kontroly (řešení na druhé straně) Zdroj obrázků: Canva.com   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-354652
Matematika>Ostatní>3.>4.>5.
30.00