Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky

Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 384.39 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor pracovních listů shrnujících učivo 1. stupně. Hodí se na závěr 5. třídy, začátek 6. třídy nebo pro nácvik k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

 

Každý z 10 pracovních listů má stejné složení:

  • 1) počítání, převody jednotek, zaokrouhlování apod.,
  • 2) slovní úloha,
  • 3) příklad z geometrie (konstrukční úlohy apod.).

 

Učivo:

  • základní matematické operace (a přednost operací),
  • převody jednotek,
  • zaokrouhlování,
  • zlomky,
  • desetinná čísla,
  • rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník,
  • úhly,
  • osová souměrnost,
  • finanční gramotnost (měny),
  • a další.

 

Materiál je využitelný okamžitě.

 

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

177119
Pracovní činnosti
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 13 předloh k vyšívání křížkovým stehem. Kromě jednoduchých výšivek děti obrázky i vybarví a krásná
25.00 Kč
380766
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Hadi jsou rozděleni do tří úrovní podle náročnosti. 1. úroveň obsahuje nejméně počtů, které jsou navíc nejjednodušší
30.00 Kč
62257
Český jazyk
Pracovní listy
Proč mapy? Materiál je pomůckou pro přípravu k maturitě. Cermat nemá na studenty nijak velké nároky, co se týče
30.00 Kč
56262
Český jazyk - gramatika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala
40.00 Kč
Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky
Soubor pracovních listů shrnujících učivo 1. stupně. Hodí se na závěr 5. třídy, začátek 6. třídy nebo pro nácvik k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.   Každý z 10 pracovních listů má stejné složení: 1) počítání, převody jednotek, zaokrouhlování apod., 2) slovní úloha, 3) příklad z geometrie (konstrukční úlohy apod.).   Učivo: základní matematické operace (a přednost operací), převody jednotek, zaokrouhlování, zlomky, desetinná čísla, rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník, úhly, osová souměrnost, finanční gramotnost (měny), a další.   Materiál je využitelný okamžitě.     Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-353356
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>Testy a písemky>5.>6.
49.00