Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky

Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 384.39 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor pracovních listů shrnujících učivo 1. stupně. Hodí se na závěr 5. třídy, začátek 6. třídy nebo pro nácvik k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

 

Každý z 10 pracovních listů má stejné složení:

  • 1) počítání, převody jednotek, zaokrouhlování apod.,
  • 2) slovní úloha,
  • 3) příklad z geometrie (konstrukční úlohy apod.).

 

Učivo:

  • základní matematické operace (a přednost operací),
  • převody jednotek,
  • zaokrouhlování,
  • zlomky,
  • desetinná čísla,
  • rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník,
  • úhly,
  • osová souměrnost,
  • finanční gramotnost (měny),
  • a další.

 

Materiál je využitelný okamžitě.

 

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

658879
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zbrusu nový časopis Češtinoviny kombinuje češtinářská cvičení i témata z jiných oborů – v říjnovém čísle se zatouláme do
50.00 Kč
184749
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
S pravopisnou cvičebnicí si děti nejenom připomenou základní pravopis, který se dosud naučily, ale mj. se také naučí
60.00 Kč
380766
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Hadi jsou rozděleni do tří úrovní podle náročnosti. 1. úroveň obsahuje nejméně počtů, které jsou navíc nejjednodušší
30.00 Kč
137353
Český jazyk - literatura
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Soubor nabízí 90 karet s větami, ve kterých mají žáci za úkol vyhledat obrazné pojmenování a pojmenovat jej. Karty jsou
40.00 Kč
Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky Opakování z 5. třídy: pracovní listy do matematiky
Soubor pracovních listů shrnujících učivo 1. stupně. Hodí se na závěr 5. třídy, začátek 6. třídy nebo pro nácvik k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.   Každý z 10 pracovních listů má stejné složení: 1) počítání, převody jednotek, zaokrouhlování apod., 2) slovní úloha, 3) příklad z geometrie (konstrukční úlohy apod.).   Učivo: základní matematické operace (a přednost operací), převody jednotek, zaokrouhlování, zlomky, desetinná čísla, rovnoramenný a rovnostranný trojúhelník, úhly, osová souměrnost, finanční gramotnost (měny), a další.   Materiál je využitelný okamžitě.     Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-353356
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>Testy a písemky>5.>6.
49.00