Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 57.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2022
Sdílet:

Orientovat se v grafech, umět vybrat co potřebuji a zpracovat data, která mám k dispozici.

Cíl

  • žák zaznamenává do tabulky počty objektů,
  • sestavují třídní graf,
  • orientuje se ve sloupcovém, koláčovém, pruhovém grafu,
  • pracují s grafem bez udaných jednotek - porovnávají - dopočítávají.

Obsah

  • neobsahuje procenta,
  • všechny aktivity kopírovatelné pro žáky,
  • učitelské vyřešené,
  • žáci sestavují graf jejich oblíbených sportů ve třídě,
  • orientuje se ve sloupcovém grafu s "dílkem" osy různým od jedné,
  • žáci pracují s grafem bez udané jednotky - porovnávají výšky grafů,
  • z údajů dopočítají hodnotu "dílku" zjistí hodnoty a ty pak zpracují do tabulky,
  • z několika sloupcových grafů žák vybírá ten, který je ztvárněn jako kruhový,
  • orientace v pruhovém grafu (počty prodaných kusů) s dalšími údaji o cenách a celkové tržbě zpracované v tabulce - žák doplňuje chybějící údaje.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

156887
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Obsah 16 rovinných útvarů, kde žák hledá obsah šedé části každé útvar má nápovědu v podobě dosazení konkrétní hodnoty do
38.00 Kč
190877
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Zpestřete žákům mechanické násobení desetinných čísel složením ornamentu z výsledků. Žáci se hned mohou ujistit, že
25.00 Kč
360576
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Obsah 6 stran A4, kde každá obsahuje 18 příkladů, 2 str. pouze násobení, 2 str. pouze dělení, 2 str. kombinace násobení
30.00 Kč
603105
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Chtěla jsem vyplnit čas šesťáků, kteří dokončili písemku a koukali kolem, proto jsem jim ukázala několik rébusů
0.00 Kč
Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme
Orientovat se v grafech, umět vybrat co potřebuji a zpracovat data, která mám k dispozici. Cílžák zaznamenává do tabulky počty objektů,sestavují třídní graf,orientuje se ve sloupcovém, koláčovém, pruhovém grafu,pracují s grafem bez udaných jednotek - porovnávají - dopočítávají. Obsahneobsahuje procenta,všechny aktivity kopírovatelné pro žáky,učitelské vyřešené,žáci sestavují graf jejich oblíbených sportů ve třídě,orientuje se ve sloupcovém grafu s "dílkem" osy různým od jedné,žáci pracují s grafem bez udané jednotky - porovnávají výšky grafů,z údajů dopočítají hodnotu "dílku" zjistí hodnoty a ty pak zpracují do tabulky,z několika sloupcových grafů žák vybírá ten, který je ztvárněn jako kruhový,orientace v pruhovém grafu (počty prodaných kusů) s dalšími údaji o cenách a celkové tržbě zpracované v tabulce - žák doplňuje chybějící údaje. 
UUCZ-161474
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.
39.00