Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 57.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2022
Sdílet:

Orientovat se v grafech, umět vybrat co potřebuji a zpracovat data, která mám k dispozici.

Cíl

  • žák zaznamenává do tabulky počty objektů,
  • sestavují třídní graf,
  • orientuje se ve sloupcovém, koláčovém, pruhovém grafu,
  • pracují s grafem bez udaných jednotek - porovnávají - dopočítávají.

Obsah

  • neobsahuje procenta,
  • všechny aktivity kopírovatelné pro žáky,
  • učitelské vyřešené,
  • žáci sestavují graf jejich oblíbených sportů ve třídě,
  • orientuje se ve sloupcovém grafu s "dílkem" osy různým od jedné,
  • žáci pracují s grafem bez udané jednotky - porovnávají výšky grafů,
  • z údajů dopočítají hodnotu "dílku" zjistí hodnoty a ty pak zpracují do tabulky,
  • z několika sloupcových grafů žák vybírá ten, který je ztvárněn jako kruhový,
  • orientace v pruhovém grafu (počty prodaných kusů) s dalšími údaji o cenách a celkové tržbě zpracované v tabulce - žák doplňuje chybějící údaje.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

401209
Matematika - geometrie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
V mříži se nachází několik rovinných útvarů. Je na Vás, zda žáci mají za úkol spočítat obvod (délky všech stran pomocí
25.00 Kč
229882
Matematika
1., 2.
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
28.00 Kč
314692
Matematika
5., 6., 7., 8.
Pracovní listy
Žák na konkrétních obrázcích do tabulky vyplňuje počty obarvených stěn staveb. Stavby se jistým stylem zvětšují a zadání
48.00 Kč
282053
Matematika
5., 6.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má? Na procvičení čísel do řádu milionu. Pro již vyvolané žáky nabízím 1 PL se 2 možnostmi zadání -
29.00 Kč
Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme Orientujeme se v grafech - zjišťujeme, dopočítáváme
Orientovat se v grafech, umět vybrat co potřebuji a zpracovat data, která mám k dispozici. Cílžák zaznamenává do tabulky počty objektů,sestavují třídní graf,orientuje se ve sloupcovém, koláčovém, pruhovém grafu,pracují s grafem bez udaných jednotek - porovnávají - dopočítávají. Obsahneobsahuje procenta,všechny aktivity kopírovatelné pro žáky,učitelské vyřešené,žáci sestavují graf jejich oblíbených sportů ve třídě,orientuje se ve sloupcovém grafu s "dílkem" osy různým od jedné,žáci pracují s grafem bez udané jednotky - porovnávají výšky grafů,z údajů dopočítají hodnotu "dílku" zjistí hodnoty a ty pak zpracují do tabulky,z několika sloupcových grafů žák vybírá ten, který je ztvárněn jako kruhový,orientace v pruhovém grafu (počty prodaných kusů) s dalšími údaji o cenách a celkové tržbě zpracované v tabulce - žák doplňuje chybějící údaje. 
UUCZ-161474
Matematika>Pracovní listy>4.>5.>6.
39.00