Počítání do 1000 - nakupování (běhací hra)

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 2.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 2. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 18 kartiček s cenami produktů
  • 32 kartiček s nákupními seznami
  • řešení
  • doplňující otázky

Metodika:

  • Vytiskněte veškeré kartičky, zalaminujte a rozstříhejte.
  • Na běhací hru rozvěste do prostoru kartičky s produkty. Žákům rozdejte kartičky s nákupními seznamy.
  • Žáci mají za úkol jít po třídě a zjišťovat ceny produktů na svém seznamu. Ceny žák sečte pamětně či písemně a zapíše celkovou cenu. Může si to jít zkontrolovat.
  • Můžete využít doplňující otázky. Žákům přečtěte otázku a oni na ni odpovídají vzhledem ke svému seznamu.
  • Ceny jsou fiktivní, ale proces sčítání + další otázky k tomu pomáhají rozvíjet finanční gramotnost.

Další produkty od autora by.michaella

330162
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE; 1. STUPEŇ; Číslo a početní operace - 1. období (
50.00 Kč
448566
Matematika
1., 2.
Ostatní
RVP: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE; 1. STUPEŇ; Číslo a početní operace - 1. období: M-3-1-04 provádí zpaměti jednoduché
35.00 Kč
385674
Český jazyk - čtení
2.
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP: ČESKÝ JAZYK A LITERATURA; 1. stupeň; Jazyková výchova - 1. období: ČJL-3-2
25.00 Kč
387120
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Popis: Kartičky jsou určené k zhodnocení hodiny či aktivity a práce žáků a učitele. Jsou vhodné k použití v jakékoliv
40.00 Kč
Počítání do 1000 - nakupování (běhací hra) Počítání do 1000 - nakupování (běhací hra)
Obsah: 18 kartiček s cenami produktů 32 kartiček s nákupními seznami řešení doplňující otázky Metodika: Vytiskněte veškeré kartičky, zalaminujte a rozstříhejte. Na běhací hru rozvěste do prostoru kartičky s produkty. Žákům rozdejte kartičky s nákupními seznamy. Žáci mají za úkol jít po třídě a zjišťovat ceny produktů na svém seznamu. Ceny žák sečte pamětně či písemně a zapíše celkovou cenu. Může si to jít zkontrolovat. Můžete využít doplňující otázky. Žákům přečtěte otázku a oni na ni odpovídají vzhledem ke svému seznamu. Ceny jsou fiktivní, ale proces sčítání + další otázky k tomu pomáhají rozvíjet finanční gramotnost.
UUCZ-484270
Matematika>Běhací diktát>3.>4.>5.>Finanční gramotnost
40.00