Přednosti početních operací - mince

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 452.72 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zdeňka Koláčková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 9. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 12 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list). Po rozstříhání vznikne 10 kartiček. 

Cílem je předložit žákovi na konkrétní situaci z běžného života (mince) vizuální pochopení přednosti násobení, závorek, vnímání členů výrazu. Žák sestavuje postupně číselný výraz znázorňující obsah peněženky. Tento výraz musí následně vypočítat. Každá karta obsahuje kontrolu z druhé strany, kde je uvedený celý výraz, který je barevně sladěný s obrázkem a vypočítaný. Žák má zároveň prostor k uvědomění si, že k cíly nevede jen jedna cesta a může si zkusit sestavit i jiný číselný výraz (zapíše následně do pracovního listu). Příklady jsou označeny stupni obtížnosti. 

Oboustranně vytisknout str. 2 - 11, zalaminovat, rozstříhat na jednotlivé kartičky. Potřeba dokoupit mazací fixy a hadřík. 

Obrázky: https://pixabay.com/

 

Další produkty od autora Zdeňka Koláčková

385641
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje 5 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list s kontrolou). Po rozstříhání vznikne 9 karet
25.00 Kč
368848
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Soubor obsahuje 9 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 16 kartiček. Žáci mohou procvičovat
35.00 Kč
293571
Dějepis
6.
Ostatní
Soubor obsahuje 11 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou). Po rozstříhání vznikne 70 kartiček (35 dvojic). Žáci
40.00 Kč
193423
Matematika
8.
Ostatní
Soubor obsahuje 7 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou) Po rozstříhání vznikne 18 kartiček. K procvičování výpočtu
30.00 Kč
Přednosti početních operací - mince Přednosti početních operací - mince
Soubor obsahuje 12 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list). Po rozstříhání vznikne 10 kartiček.  Cílem je předložit žákovi na konkrétní situaci z běžného života (mince) vizuální pochopení přednosti násobení, závorek, vnímání členů výrazu. Žák sestavuje postupně číselný výraz znázorňující obsah peněženky. Tento výraz musí následně vypočítat. Každá karta obsahuje kontrolu z druhé strany, kde je uvedený celý výraz, který je barevně sladěný s obrázkem a vypočítaný. Žák má zároveň prostor k uvědomění si, že k cíly nevede jen jedna cesta a může si zkusit sestavit i jiný číselný výraz (zapíše následně do pracovního listu). Příklady jsou označeny stupni obtížnosti.  Oboustranně vytisknout str. 2 - 11, zalaminovat, rozstříhat na jednotlivé kartičky. Potřeba dokoupit mazací fixy a hadřík.  Obrázky: https://pixabay.com/  
UUCZ-329033
Matematika>Ostatní>4.>5.
35.00