Soubor obsahuje 12 stran (úvod, strany s kartami a kontrolou, pracovní list). Po rozstříhání vznikne 10 kartiček.
Cílem je předložit žákovi na konkrétní situaci z běžného života (mince) vizuální pochopení přednosti násobení, závorek, vnímání členů výrazu. Žák sestavuje postupně číselný výraz znázorňující obsah peněženky. Tento výraz musí následně vypočítat. Každá karta obsahuje kontrolu z druhé strany, kde je uvedený celý výraz, který je barevně sladěný s obrázkem a vypočítaný. Žák má zároveň prostor k uvědomění si, že k cíly nevede jen jedna cesta a může si zkusit sestavit i jiný číselný výraz (zapíše následně do pracovního listu). Příklady jsou označeny stupni obtížnosti.
Oboustranně vytisknout str. 2 - 11, zalaminovat, rozstříhat na jednotlivé kartičky. Potřeba dokoupit mazací fixy a hadřík.
Obrázky: https://pixabay.com/