Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 139.23 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 21 příkladů na sčítání do 10,
  • 24 příkladů na odčítání do 10,
  • 7 příkladů na sčítání do 20,
  • 7 příkladů na odčítání do 20,
  • 7 příkladů na násobení do 20.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

337562
Český jazyk
5., 6.
Ostatní
64 kartiček zahrnujících otázky, které se týkají: pravopisu (doplňování, opravování chyb), gramatiky (slovní druhy
29.00 Kč
88155
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Obsah: 188 kartiček pexesa rozděleného podle témat slovní zásoby (zvířata, části těla, oblečení atd.); 30 kartiček Já
50.00 Kč
377026
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Slovní zásoba: nábytek a další vybavení v domě, místnosti v domě, činnosti v jednotlivých místnostech v domě. Gramatika
40.00 Kč
654483
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Krmelec je určen k hravému procvičování vyjmenovaných slov. Žáci krmí lesní zvěř správnými i/y a snaží se o to, aby co
35.00 Kč
Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky
Soubor obsahuje: 21 příkladů na sčítání do 10, 24 příkladů na odčítání do 10, 7 příkladů na sčítání do 20, 7 příkladů na odčítání do 20, 7 příkladů na násobení do 20. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-341833
Matematika>Ostatní>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00