Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 139.23 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 21 příkladů na sčítání do 10,
  • 24 příkladů na odčítání do 10,
  • 7 příkladů na sčítání do 20,
  • 7 příkladů na odčítání do 20,
  • 7 příkladů na násobení do 20.

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

358083
Český jazyk
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 6×7 kartiček s podstatnými jmény, pracovní list k mluvnickým kategoriím podstatných jmen, 6 kartiček s
50.00 Kč
432827
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah kartiček Kartičky obsahují základní pojmy jako součet, rozdíl, součin, podíl, zmenšený o/krát, zvětšený o/krát
34.99 Kč
175532
Matematika
9., SŠ
Demonstrační obrázky - kartičky
Mnoho žáků má potíže se zapamatováním základních geometrických pojmů, což může být u přijímacích zkoušek na škodu. S
25.00 Kč
101839
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Soubor obsahuje 60 kartiček s obrázky spojenými s vyjmenovanými slovy. Aktivita je vhodná k rozpohybování dětí na
0.00 Kč
Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky Sčítání, odčítání, násobení do 20: skládací trojúhelníky
Soubor obsahuje: 21 příkladů na sčítání do 10, 24 příkladů na odčítání do 10, 7 příkladů na sčítání do 20, 7 příkladů na odčítání do 20, 7 příkladů na násobení do 20. Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-341833
Matematika>Ostatní>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00