Trojčlenka: opakovací karty + testy

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
29
Velikost: 757.6 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 4. 2024
Sdílet:

Látka: trojčlenka (přímá i nepřímá úměrnost)

 

Obsah:

  • 40 karet se slovními úlohami k přímé úměrnosti,
  • 40 karet se slovními úlohami k nepřímé úměrnosti,
  • 4 písemné práce k přímé i nepřímé úměrnosti.

 

Možnost samostatné kontroly díky kompletnímu postupu řešení.

Možnost oboustranného tisku.

 

Vhodné pro černobílý tisk a zalaminování.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

675301
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor 20 kartiček s celkem 60 slovy. Žáci musí vypátrat, jaká slabika spojuje dvě slova. Součástí každé kartičky je
25.00 Kč
167529
Český jazyk
5., 6.
Ostatní
Soubor obsahuje: 480 karet k podstatným jménům, 120 karet k přídavným jménům, 50 karet k zájmenům, 30 karet k číslovkám
90.00 Kč
184749
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
S pravopisnou cvičebnicí si děti nejenom připomenou základní pravopis, který se dosud naučily, ale mj. se také naučí
60.00 Kč
337562
Český jazyk
5., 6.
Ostatní
64 kartiček zahrnujících otázky, které se týkají: pravopisu (doplňování, opravování chyb), gramatiky (slovní druhy
29.00 Kč
Trojčlenka: opakovací karty + testy Trojčlenka: opakovací karty + testy
Látka: trojčlenka (přímá i nepřímá úměrnost)   Obsah: 40 karet se slovními úlohami k přímé úměrnosti, 40 karet se slovními úlohami k nepřímé úměrnosti, 4 písemné práce k přímé i nepřímé úměrnosti.   Možnost samostatné kontroly díky kompletnímu postupu řešení. Možnost oboustranného tisku.   Vhodné pro černobílý tisk a zalaminování.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-133349
Matematika>Testy a písemky>Ostatní>7.>8.
45.00