Trojčlenka: opakovací karty + testy

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
29
Velikost: 805.04 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 3. 2025
Sdílet:

Látka: trojčlenka (přímá i nepřímá úměrnost)

 

Obsah:

  • 40 karet se slovními úlohami k přímé úměrnosti,
  • 40 karet se slovními úlohami k nepřímé úměrnosti,
  • 4 písemné práce k přímé i nepřímé úměrnosti.

 

Možnost samostatné kontroly díky kompletnímu postupu řešení.

Možnost oboustranného tisku.

 

Vhodné pro černobílý tisk a zalaminování.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

747658
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Časopis Češtinoviny kombinuje češtinářská cvičení i témata z jiných oborů – v lednovém čísle si řekneme něco
50.00 Kč
367178
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je variací na televizní soutěž Kde domov můj? Tematicky se zaměřuje na národní obrození. Vhodný je jak pro 2
40.00 Kč
184749
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
S pravopisnou cvičebnicí si děti nejenom připomenou základní pravopis, který se dosud naučily, ale mj. se také naučí
60.00 Kč
358083
Český jazyk
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 6×7 kartiček s podstatnými jmény, pracovní list k mluvnickým kategoriím podstatných jmen, 6 kartiček s
50.00 Kč
Trojčlenka: opakovací karty + testy Trojčlenka: opakovací karty + testy
Látka: trojčlenka (přímá i nepřímá úměrnost)   Obsah: 40 karet se slovními úlohami k přímé úměrnosti, 40 karet se slovními úlohami k nepřímé úměrnosti, 4 písemné práce k přímé i nepřímé úměrnosti.   Možnost samostatné kontroly díky kompletnímu postupu řešení. Možnost oboustranného tisku.   Vhodné pro černobílý tisk a zalaminování.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-133349
Matematika>Demonstrační obrázky - kartičky>Testy a písemky>Ostatní>7.>8.
45.00