VÍM, KOLIK BYLO V KLOBOUKU

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
11
Velikost: 884.27 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ

Snadné pochopení náročných příkladů x – 5 = 10. Tyto příklady jsou pro děti v prvním ročníku velice obtížné. Vidí sice minus, ale musí sčítat, aby zjistily výsledek.

Tato kolíčkovací didaktická hra velice rychle naučí děti chápat tyto příklady.

Hra obsahuje:

 na 8 stranách A4  65 příkladů v oboru do 10 s motivem kouzelníka a jeho klobouku.

Příprava pomůcky:

  • vytiskněte
  • laminujte
  • nastřihejte
  • použijte kolíček pro správnou odpověď

Práce s pomuckou:

  1. Nejprve dětem řekneme příběh:
  • Kouzelník má klobouk a v něm NĚKOLIK „KRÁLÍKŮ“.
  • Když vyndal JEDNOHO králíka, zůstali v klobouku DVA králíci.
  • Kolik králíků BYLO v klobouku, než začal kouzelník kouzlit?                                                                                        (Podle zkušeností vím, že děti okamžitě odpoví 3.)
  1. Práce s kartami - kolíčkování
  • děti pracují nejprve s velice jednoduchými příklady x – 1 = 1,  x – 1 = 2, x – 2= 1, pak zařazujeme ostatní karty
  • úkolem dětí je připevnit kolíček ke správnému číslu
  1. Vyučující pak jen překontroluje správnost řešení.

Další produkty od autora Michaela Burghardt

48151
Prvouka
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická hra„do kapsy“–kartičky pro nácvik rodinných vztahů.Děti se hravou
35.00 Kč
101679
Český jazyk - čtení
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická pomůcka procvičující znalost základních slabik při počátečním čtení
40.00 Kč
51369
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická hra umožní dětem prožít emoce, stavy a postoje. Hra je vhodná pro
50.00 Kč
51354
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Medvídek Míša s dětmi procvičí určování: osoby čísla času Didaktická hra na
49.00 Kč
VÍM, KOLIK BYLO V KLOBOUKU VÍM, KOLIK BYLO V KLOBOUKU
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠSnadné pochopení náročných příkladů x – 5 = 10. Tyto příklady jsou pro děti v prvním ročníku velice obtížné. Vidí sice minus, ale musí sčítat, aby zjistily výsledek.Tato kolíčkovací didaktická hra velice rychle naučí děti chápat tyto příklady.Hra obsahuje: na 8 stranách A4  65 příkladů v oboru do 10 s motivem kouzelníka a jeho klobouku.Příprava pomůcky:vytisknětelaminujtenastřihejtepoužijte kolíček pro správnou odpověďPráce s pomuckou:Nejprve dětem řekneme příběh:Kouzelník má klobouk a v něm NĚKOLIK „KRÁLÍKŮ“.Když vyndal JEDNOHO králíka, zůstali v klobouku DVA králíci.Kolik králíků BYLO v klobouku, než začal kouzelník kouzlit?                                                                                        (Podle zkušeností vím, že děti okamžitě odpoví 3.)Práce s kartami - kolíčkováníděti pracují nejprve s velice jednoduchými příklady x – 1 = 1,  x – 1 = 2, x – 2= 1, pak zařazujeme ostatní kartyúkolem dětí je připevnit kolíček ke správnému čísluVyučující pak jen překontroluje správnost řešení.
UUCZ-48068
Matematika>Didaktické hry>Kolíčkování>1.
44.00