🔒 ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ - Pepík a záhada číselného vězení - 2. - 3. TŘÍDA 🔒

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 10.24 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 2. 2025
Sdílet:

Záchrana čísel z vězení 🏰🔢
Cíl hry:
Procvičovat odčítání v oboru 0–100 s přechodem přes desítku.
Rozvíjet týmovou spolupráci a rychlé rozhodování.
Podporovat pohybovou aktivitu a zábavné učení.
Příprava hry:
Pomůcky:
✅ Pracovní list s příklady (stejný pro všechny skupiny).
✅ Hrací karta – tabulka, kam žáci zapisují výsledky. (doporučeno zalaminovat, psát fixem).
✅ Číselné lístečky – lístečky s výsledky příkladů rozprostřené na tabuli, které žáci hledají.
✅ Mazací fixy a hadříky na tabulky.
Rozdělení žáků:
👥 Žáci se rozdělí do skupin po 3–4 hráčích.
🏃‍♂️ Každá skupina si rozdělí role – počtář, zapisovatel, běžec (mohou se střídat).
Průběh hry:
1️⃣ Počítání příkladů:
Každá skupina řeší příklady z pracovního listu.
Výsledky si zapisují do hrací karty na mazací tabulku.
2️⃣ Záchrana čísel:
Jakmile mají výsledek, běžec běží k tabuli, kde jsou připravené číselné lístečky (vězení čísel).
Najde správné číslo, vezme ho a přinese zpět ke své skupině.
3️⃣ Zapisování a kontrola:
Skupina přiloží zachráněné číslo k odpovídajícímu příkladu.
Pokud číslo už někdo vzal, běžec se vrací s prázdnýma rukama a pokračují v počítání dalších příkladů.
4️⃣ Střídání rolí:
Po každém běhu se hráči střídají v rolích – každý si vyzkouší počítání i běhání.
5️⃣ Konec hry:
Hra končí buď:
✅ Po uplynutí časového limitu (10–15 minut) – vítězí tým, který zachránil nejvíce čísel.
✅ Po osvobození všech čísel – pokud se podaří osvobodit všechna čísla, vítězí celá třída společně.
Co si děti procvičí a rozvíjejí?
🎯 Matematické dovednosti – Odčítání s přechodem přes desítku v oboru 0–100.
🧠 Logické myšlení – Hledání strategie a efektivní spolupráce ve skupině.
🤝 Týmovou spolupráci – Každý má svoji roli a musí se spolehnout na spoluhráče.
👀 Pozornost a rychlost – Hledání správných výsledků v omezeném čase.
🏃‍♂️ Fyzickou aktivitu – Běhání mezi lavicí a tabulí přináší pohyb a zábavu.
🎭 Kreativitu a motivaci – Hra je propojena s příběhem "Záchrany čísel", což podporuje nadšení a zapojení dětí.
🔹 Tip na vylepšení:
Můžete přidat příběhové prvky – např. že děti zachraňují čísla ze „zajetí zlého kouzelníka“ nebo „ztracených pokladů číselného království“.
Laminované hrací karty umožní opakované použití, což je skvělé pro průběžné procvičování.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

779907
Etická výchova
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
SOUHRN HRY S KARTIČKAMI PRO LEPŠÍ KLIMA VE TŘÍDĚ 📌 O co jde? Tento soubor obsahuje 38 karet, které pomáhají vytvářet
35.00 Kč
544919
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje čarodějnické bingo na procvičení čtení a paměti. Rozvoj čtenářských dovedností. NEJDŘÍVE VYSTŘIHNI
25.00 Kč
622004
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Výzdoba Halloween, sodbor má 58 stran k tisk Doporučuji zalaminovat.
30.00 Kč
493033
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
"BĚHACÍ VELIKONOČNÍ DIKTÁT - psací písmo" Nejprve děti najdou kartičku, přečtou si větu na kartičce a větu si zapamatují
30.00 Kč
🔒 ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ - Pepík a záhada číselného vězení - 2. - 3. TŘÍDA 🔒 🔒 ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ - Pepík a záhada číselného vězení - 2. - 3. TŘÍDA 🔒
Záchrana čísel z vězení 🏰🔢Cíl hry:Procvičovat odčítání v oboru 0–100 s přechodem přes desítku.Rozvíjet týmovou spolupráci a rychlé rozhodování.Podporovat pohybovou aktivitu a zábavné učení.Příprava hry:Pomůcky:✅ Pracovní list s příklady (stejný pro všechny skupiny).✅ Hrací karta – tabulka, kam žáci zapisují výsledky. (doporučeno zalaminovat, psát fixem).✅ Číselné lístečky – lístečky s výsledky příkladů rozprostřené na tabuli, které žáci hledají.✅ Mazací fixy a hadříky na tabulky.Rozdělení žáků:👥 Žáci se rozdělí do skupin po 3–4 hráčích.🏃‍♂️ Každá skupina si rozdělí role – počtář, zapisovatel, běžec (mohou se střídat).Průběh hry:1️⃣ Počítání příkladů:Každá skupina řeší příklady z pracovního listu.Výsledky si zapisují do hrací karty na mazací tabulku.2️⃣ Záchrana čísel:Jakmile mají výsledek, běžec běží k tabuli, kde jsou připravené číselné lístečky (vězení čísel).Najde správné číslo, vezme ho a přinese zpět ke své skupině.3️⃣ Zapisování a kontrola:Skupina přiloží zachráněné číslo k odpovídajícímu příkladu.Pokud číslo už někdo vzal, běžec se vrací s prázdnýma rukama a pokračují v počítání dalších příkladů.4️⃣ Střídání rolí:Po každém běhu se hráči střídají v rolích – každý si vyzkouší počítání i běhání.5️⃣ Konec hry:Hra končí buď:✅ Po uplynutí časového limitu (10–15 minut) – vítězí tým, který zachránil nejvíce čísel.✅ Po osvobození všech čísel – pokud se podaří osvobodit všechna čísla, vítězí celá třída společně.Co si děti procvičí a rozvíjejí?🎯 Matematické dovednosti – Odčítání s přechodem přes desítku v oboru 0–100.🧠 Logické myšlení – Hledání strategie a efektivní spolupráce ve skupině.🤝 Týmovou spolupráci – Každý má svoji roli a musí se spolehnout na spoluhráče.👀 Pozornost a rychlost – Hledání správných výsledků v omezeném čase.🏃‍♂️ Fyzickou aktivitu – Běhání mezi lavicí a tabulí přináší pohyb a zábavu.🎭 Kreativitu a motivaci – Hra je propojena s příběhem "Záchrany čísel", což podporuje nadšení a zapojení dětí.🔹 Tip na vylepšení:Můžete přidat příběhové prvky – např. že děti zachraňují čísla ze „zajetí zlého kouzelníka“ nebo „ztracených pokladů číselného království“.Laminované hrací karty umožní opakované použití, což je skvělé pro průběžné procvičování.
UUCZ-798279
Matematika>Didaktické hry>Školní družina>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
29.00