Kennenlernen - pracovní listy

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 679.63 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Úča Monča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 9. 2025
Sdílet:

Pracovní listy jsou vhodné do prvních hodin německého jazyka pro žáky, kteří s jazykem začínají.

Soubor obsahuje celkem 2 pracovní listy (2 strany). Ke všem cvičením je k dispozici správné řešení (možno využít také pro samostatnou kontrolu žáků).

cvičení:

1) Wie heißt du? – Žáci doplní slova do rozhovoru.

2) Die Wortschlange – Žáci si nejprve přečtou slovního hada a poté napíší přečtený text.

3) Das ß schreiben üben – Žáci si natrénují psaní ß a doplní ho do slovesa heißen.

4) Fragen – Žáci zodpoví 3 základní otázky.

5) Gespräche – Žáci si přečtou věty a seřadí je tak, aby na sebe logicky navazovaly a vznikly rozhovory.

6) Hören üben – Učitel vždy přečte větu a žáci křížkem označí, kterou větu učitel četl (vlevo či vpravo).

Další produkty od autora Úča Monča

23030
Cizí jazyky
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Německá verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
12616
Cizí jazyky
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor 2 aktivit na procvičení hodin v němčině - oblíbená hra domino a kartičky k přiřazování. Žáci se hravou formou učí
25.00 Kč
50986
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Anglická verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky anglického jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
12764
Český jazyk
5., 6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Oblíbená pomůcka, hravou formou procvičujeme stupňování přídavných jmen. Kolíčková pomůcka je určena pro žáky 5.-6
25.00 Kč
Kennenlernen - pracovní listy Kennenlernen - pracovní listy
Pracovní listy jsou vhodné do prvních hodin německého jazyka pro žáky, kteří s jazykem začínají.Soubor obsahuje celkem 2 pracovní listy (2 strany). Ke všem cvičením je k dispozici správné řešení (možno využít také pro samostatnou kontrolu žáků).cvičení:1) Wie heißt du? – Žáci doplní slova do rozhovoru.2) Die Wortschlange – Žáci si nejprve přečtou slovního hada a poté napíší přečtený text.3) Das ß schreiben üben – Žáci si natrénují psaní ß a doplní ho do slovesa heißen.4) Fragen – Žáci zodpoví 3 základní otázky.5) Gespräche – Žáci si přečtou věty a seřadí je tak, aby na sebe logicky navazovaly a vznikly rozhovory.6) Hören üben – Učitel vždy přečte větu a žáci křížkem označí, kterou větu učitel četl (vlevo či vpravo).
UUCZ-962124
Německý jazyk>Pracovní listy>6.>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00