TIERE – Beschreibung

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 1.83 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 3. 2023
Sdílet:

Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd.

Obsah

Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet.

V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl.

Cíl

Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce.

Úkol žáků

Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

23040
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Anglická verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky anglického jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
50973
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Německá verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
46191
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků). Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k
25.00 Kč
12797
Anglický jazyk
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena k procvičování slovesa can a jeho záporu (can’t). Žáci si zároveň procvičí short answers (Yes, I can /
30.00 Kč
TIERE – Beschreibung TIERE – Beschreibung
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd. Obsah Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet. V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl. Cíl Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce. Úkol žáků Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.
UUCZ-274601
Německý jazyk>Didaktické hry>Kolíčkování>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00