TIERE – Beschreibung

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 1.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Úča Monča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 3. 2023
Sdílet:

Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd.

Obsah

Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet.

V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl.

Cíl

Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce.

Úkol žáků

Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.

Další produkty od autora Úča Monča

12616
Cizí jazyky
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor 2 aktivit na procvičení hodin v němčině - oblíbená hra domino a kartičky k přiřazování. Žáci se hravou formou učí
25.00 Kč
22175
Cizí jazyky
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Pomůcka je určena k procvičení slovní zásoby počasí. Žáci si hravou formou procvičí slovní zásobu a jednoduché dialogy
25.00 Kč
110428
Vlastivěda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita je vhodná do výuky vlastivědy. Žáci si prověří své znalosti z oblasti krajů, měst a zajímavostí ČR. Učitel
30.00 Kč
12598
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena pro žáky 5.-6. ročníku, případně lze využít již ve 4. ročníku. Žáci procvičují rod a pád podstatných
30.00 Kč
TIERE – Beschreibung TIERE – Beschreibung
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd. Obsah Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet. V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl. Cíl Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce. Úkol žáků Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.
UUCZ-274601
Německý jazyk>Didaktické hry>Kolíčkování>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00