TIERE – Beschreibung

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 1.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Úča Monča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 3. 2023
Sdílet:

Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd.

Obsah

Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet.

V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl.

Cíl

Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce.

Úkol žáků

Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.

Další produkty od autora Úča Monča

54358
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: 1) Hru „Já mám, kdo má“: 27 karet včetně kontroly ze zadní strany 2) Místnosti v domě – přiřazování k
70.00 Kč
30640
Český jazyk
5., 6.
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci přiřazují souvětí k větným vzorcům. Materiál obsahuje celkem 36 karet
28.00 Kč
23527
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Oblíbená pomůcka, hravou formou procvičujeme vzory podstatných jmen rodu středního. Pomůcka obsahuje celkem 45 karet
40.00 Kč
46111
Cizí jazyky
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se
45.00 Kč
TIERE – Beschreibung TIERE – Beschreibung
Pomůcka je určena do výuky německého jazyka k procvičení slovní zásoby zvířat, barev, částí těla, čísel atd. Obsah Soubor obsahuje celkem 28 karet včetně správného řešení ze zadní strany karet. V materiálu najdeme tato zvířata: pes, tučňák, slepice s kuřaty, želva, pták, pavouk, liška, myš, kočka, ryba, kráva, had, motýl, prase, sova, králík, klokan, morče, opice, šnek, tygr, včela, veverka, vlk, zebra, žába, kůň, slon, žirafa, lev, krokodýl. Cíl Procvičení slovní zásoby a rozvoj čtenářské gramotnosti v německém jazyce. Úkol žáků Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Postupně si berou kartičky a kolíčkem či kancelářskou sponkou označí odpověď, poté kartičku otočí a ihned si ověří, zda označili správnou odpověď (větu se správným tvrzením). Tímto způsobem se pokračuje až k poslední kartě.
UUCZ-274601
Německý jazyk>Didaktické hry>Kolíčkování>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00