Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.97 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků.

Materiál obsahuje:

- 16 textů s popisy osob

- 16 obrázků vztahujícím se k textům

- tabulky k doplnění

- kontrolní tabulku

Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky.

Dvě verze hry:

1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena).

2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

23040
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Anglická verze oblíbené hry „Já mám, kdo má“. Aktivita je vhodná do výuky anglického jazyka k procvičení slovní zásoby
40.00 Kč
23598
Český jazyk
4., 5.
Domino
Oblíbená hra domino. Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci hravou formou procvičují vzory podstatných jmen
30.00 Kč
23353
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci přiřazují slova podřazená ke slovům nadřazeným. Soubor obsahuje celkem
30.00 Kč
143846
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje celkem 90 karet: 13 karet s druhy vedlejších vět, 65 karet se souvětími k přiřazení a 12 karet trimino
45.00 Kč
Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys) Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)
Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků. Materiál obsahuje: - 16 textů s popisy osob - 16 obrázků vztahujícím se k textům - tabulky k doplnění - kontrolní tabulku Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky. Dvě verze hry: 1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena). 2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.
UUCZ-46111
Německý jazyk>Didaktické hry>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00