Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.97 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků.

Materiál obsahuje:

- 16 textů s popisy osob

- 16 obrázků vztahujícím se k textům

- tabulky k doplnění

- kontrolní tabulku

Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky.

Dvě verze hry:

1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena).

2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

46191
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků). Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k
25.00 Kč
108033
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Domino
Pomůcka je určena do výuky anglického jazyka. Materiál obsahuje 2 aktivity na procvičení slovní zásoby tematického
35.00 Kč
106379
Český jazyk
4., 5., 6.
Domino
Oblíbená hra domino. Pomůcka je určena do výuky českého jazyka. Žáci zábavnou formou tvoří známá česká přísloví. Soubor
30.00 Kč
47284
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena pro žáky 3.-4. ročníku. Žáci pracují samostatně, ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem
45.00 Kč
Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys) Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)
Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků. Materiál obsahuje: - 16 textů s popisy osob - 16 obrázků vztahujícím se k textům - tabulky k doplnění - kontrolní tabulku Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky. Dvě verze hry: 1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena). 2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.
UUCZ-46111
Německý jazyk>Didaktické hry>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00