Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.97 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků.

Materiál obsahuje:

- 16 textů s popisy osob

- 16 obrázků vztahujícím se k textům

- tabulky k doplnění

- kontrolní tabulku

Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky.

Dvě verze hry:

1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena).

2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.

Další produkty od autora Monika Houserová (Úča Monča)

12944
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Oblíbená hra domino. Žáci hravou formou procvičují čísla 0-100. Aktivita je vhodná do výuky anglického jazyka k
25.00 Kč
22174
Cizí jazyky
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pomůcka je určena k procvičení slovní zásoby školních potřeb. Žáci trénují jednoduché dialogy, mohou procvičit také
25.00 Kč
12594
Český jazyk
4., 5.
Didaktické hry
Pomůcka je určena do výuky českého jazyka k procvičení kořenů a příbuzných slov. Soubor obsahuje celkem 70 karet. S
30.00 Kč
46191
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje celkem 49 karet (karty společně vytvoří 7 šestiúhelníků). Aktivita je vhodná do výuky českého jazyka k
25.00 Kč
Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys) Wer bin ich? (Spiel mit Hobbys)
Aktivita je vhodná do výuky německého jazyka. Žáci tvoří jednoduché dialogy, procvičují rozhovory. Materiál se koncentruje na slovní zásobu koníčků. Materiál obsahuje: - 16 textů s popisy osob - 16 obrázků vztahujícím se k textům - tabulky k doplnění - kontrolní tabulku Žáci pracují ve dvojicích nebo v menších skupinách. Jejich úkolem je najít na obrázcích osoby popsané v textech. Texty jsou označeny písmeny, obrázky čísly, žáci zaznamenávají písmena do tabulky. Dvě verze hry: 1) Žáci se libovolně pohybují po třídě, mluví spolu pouze německy a snaží se najít osoby, popsané v textech na obrázcích (přiřazují v tabulce k číslům písmena). 2) Každý z dvojice má svoje pole, kde se může pohybovat (jeden žák je u textů a druhý u obrázků), informace si předávají uprostřed třídy. Jeden ze dvojice si tedy vždy přečte nějaký text, uprostřed třídy předá informaci, kterou se dozvěděl, druhému z dvojice a ten pak hledá správný obrázek a zapisuje do tabulky. Jedná se o těžší verzi hry.
UUCZ-46111
Německý jazyk>Didaktické hry>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00