3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 25.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2022
Sdílet:

Soubor obsahuje 3 aktivity, které jsou určeny do třídnických hodin nebo jako aktivizační aktivita na začátku vyučování.
Aktivity jsou určeny žákům 1. stupně ZŠ.

Materiál obsahuje 3 aktivity:

  • HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA
  • UDĚLEJ NĚCO, JESTLI ...
  • HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM

HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA:

Jednoho žáka vylosujeme, stane se „hledačem“ svých zvířátek. Kartičky rozdáme dětem, buď se nám podaří mít zvířátko pro každé dítě, nebo můžeme dát obrázky jen některým a v dalším kole děti vystřídat. Případně se mohou některá zvířátka  mezi spolužáky opakovat.

Děti se stávají zvířátkem na svém obrázku. Hledač (má zavázané oči) se ptá: „Kde je můj pejsek? Pejsku, ozvi se!“ A pejsek zaštěká. Hledač se snaží uhodnout jméno spolužáka, který předvádí pejska. Dál hra pokračuje stejným způsobem.

Hru můžete použít i jako SEZNAMOVACÍ. Hráč, který je hledačem má v takovém případě nezavázané oči a snaží si "jen" vybavit jméno spolužáka.

Až při opakování aktivity, hrajeme i s variantou "na slepo".

 

HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM

Žáci hrají ve skupině nebo ve dvojici. První žák si vylosuje kartičku, přitom jeho kartu nesmí vidět nikdo jiný ze skupiny. Žák musí buď popsat slovy, vyjádřit pantomimou nebo herecky, kterou pohádkovou postavou je. Ostatní žáci se snaží uhádnout pohádkovou postavu (roli) žáka. Žáci se postupně střídají a mohou si zapisovat body za uhádnutou pohádkovou postavu.

Další produkty od autora ZÁBAVNÁ VÝUKA

312839
Český jazyk
1., 2.
Přípravy hodiny/lekce
Materiál nabízí soubor 64 kartiček se slovním spojením nebo větou. Kartičky jsou určeny pro přepis. Kartičky lze
28.00 Kč
165867
Matematika
1.
Didaktické hry
Zašifrované příklady jsou určeny pro žáky 1. třídy a slouží k procvičení sčítání a odčítání do 10 pomocí legendy se
30.00 Kč
161909
Matematika
1.
Didaktické hry
NAKRM ZVÍŘÁTKO slouží k zábavnému procvičení sčítání a odčítání do 10. Každé zvířátko má misku s výsledkem a na každé
30.00 Kč
210717
Český jazyk - čtení
2., 3.
Pracovní listy
Materiál je určen pro žáky 2. tříd a slouží ke zlepšení čtenářských dovedností. SOUBOR OBSAHUJE: pracovní list ke čtení
25.00 Kč
3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY 3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY
Soubor obsahuje 3 aktivity, které jsou určeny do třídnických hodin nebo jako aktivizační aktivita na začátku vyučování. Aktivity jsou určeny žákům 1. stupně ZŠ. Materiál obsahuje 3 aktivity: HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA UDĚLEJ NĚCO, JESTLI ... HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA: Jednoho žáka vylosujeme, stane se „hledačem“ svých zvířátek. Kartičky rozdáme dětem, buď se nám podaří mít zvířátko pro každé dítě, nebo můžeme dát obrázky jen některým a v dalším kole děti vystřídat. Případně se mohou některá zvířátka  mezi spolužáky opakovat. Děti se stávají zvířátkem na svém obrázku. Hledač (má zavázané oči) se ptá: „Kde je můj pejsek? Pejsku, ozvi se!“ A pejsek zaštěká. Hledač se snaží uhodnout jméno spolužáka, který předvádí pejska. Dál hra pokračuje stejným způsobem. Hru můžete použít i jako SEZNAMOVACÍ. Hráč, který je hledačem má v takovém případě nezavázané oči a snaží si "jen" vybavit jméno spolužáka. Až při opakování aktivity, hrajeme i s variantou "na slepo".   HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM Žáci hrají ve skupině nebo ve dvojici. První žák si vylosuje kartičku, přitom jeho kartu nesmí vidět nikdo jiný ze skupiny. Žák musí buď popsat slovy, vyjádřit pantomimou nebo herecky, kterou pohádkovou postavou je. Ostatní žáci se snaží uhádnout pohádkovou postavu (roli) žáka. Žáci se postupně střídají a mohou si zapisovat body za uhádnutou pohádkovou postavu.
UUCZ-186395
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00