3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 25.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZÁBAVNÁ VÝUKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 9. 2022
Sdílet:

Soubor obsahuje 3 aktivity, které jsou určeny do třídnických hodin nebo jako aktivizační aktivita na začátku vyučování.
Aktivity jsou určeny žákům 1. stupně ZŠ.

Materiál obsahuje 3 aktivity:

  • HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA
  • UDĚLEJ NĚCO, JESTLI ...
  • HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM

HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA:

Jednoho žáka vylosujeme, stane se „hledačem“ svých zvířátek. Kartičky rozdáme dětem, buď se nám podaří mít zvířátko pro každé dítě, nebo můžeme dát obrázky jen některým a v dalším kole děti vystřídat. Případně se mohou některá zvířátka  mezi spolužáky opakovat.

Děti se stávají zvířátkem na svém obrázku. Hledač (má zavázané oči) se ptá: „Kde je můj pejsek? Pejsku, ozvi se!“ A pejsek zaštěká. Hledač se snaží uhodnout jméno spolužáka, který předvádí pejska. Dál hra pokračuje stejným způsobem.

Hru můžete použít i jako SEZNAMOVACÍ. Hráč, který je hledačem má v takovém případě nezavázané oči a snaží si "jen" vybavit jméno spolužáka.

Až při opakování aktivity, hrajeme i s variantou "na slepo".

 

HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM

Žáci hrají ve skupině nebo ve dvojici. První žák si vylosuje kartičku, přitom jeho kartu nesmí vidět nikdo jiný ze skupiny. Žák musí buď popsat slovy, vyjádřit pantomimou nebo herecky, kterou pohádkovou postavou je. Ostatní žáci se snaží uhádnout pohádkovou postavu (roli) žáka. Žáci se postupně střídají a mohou si zapisovat body za uhádnutou pohádkovou postavu.

Další produkty od autora ZÁBAVNÁ VÝUKA

168892
Matematika
2., 3.
Výzdoba třídy
Materiál slouží jako násobky 2 - 10 na zeď, tabuli nebo nástěnku. Je určen žákům 2. - 3. ročníku ZŠ, motivem je džungle.
35.00 Kč
276420
Český jazyk - čtení
1.
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičení čtení začínajícím čtenářům. Pracovní listy obsahují věty, které žáci čtou a k nim hledají
35.00 Kč
226926
Český jazyk
1.
Bingo
Soubor slouží k hravému procvičení čtení slabik, slov a slovních spojení. Materiál je určen žákům 1. tříd ZŠ. Žáci by
35.00 Kč
180146
Matematika
1.
Já mám, kdo má
Soubor je určen žákům 1. tříd ZŠ a slouží k procvičení písmene O a S. Materiál obsahuje: JÁ MÁM! KDO MÁ? PEXESO
30.00 Kč
3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY 3 AKTIVITY - TŘÍDNICKÁ HODINA, ZAČÁTEK HODINY
Soubor obsahuje 3 aktivity, které jsou určeny do třídnických hodin nebo jako aktivizační aktivita na začátku vyučování. Aktivity jsou určeny žákům 1. stupně ZŠ. Materiál obsahuje 3 aktivity: HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA UDĚLEJ NĚCO, JESTLI ... HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM HLEDÁM SVÁ ZVÍŘÁTKA: Jednoho žáka vylosujeme, stane se „hledačem“ svých zvířátek. Kartičky rozdáme dětem, buď se nám podaří mít zvířátko pro každé dítě, nebo můžeme dát obrázky jen některým a v dalším kole děti vystřídat. Případně se mohou některá zvířátka  mezi spolužáky opakovat. Děti se stávají zvířátkem na svém obrázku. Hledač (má zavázané oči) se ptá: „Kde je můj pejsek? Pejsku, ozvi se!“ A pejsek zaštěká. Hledač se snaží uhodnout jméno spolužáka, který předvádí pejska. Dál hra pokračuje stejným způsobem. Hru můžete použít i jako SEZNAMOVACÍ. Hráč, který je hledačem má v takovém případě nezavázané oči a snaží si "jen" vybavit jméno spolužáka. Až při opakování aktivity, hrajeme i s variantou "na slepo".   HÁDEJ, JAKÁ POHÁDKOVÁ BYTOST JSEM Žáci hrají ve skupině nebo ve dvojici. První žák si vylosuje kartičku, přitom jeho kartu nesmí vidět nikdo jiný ze skupiny. Žák musí buď popsat slovy, vyjádřit pantomimou nebo herecky, kterou pohádkovou postavou je. Ostatní žáci se snaží uhádnout pohádkovou postavu (roli) žáka. Žáci se postupně střídají a mohou si zapisovat body za uhádnutou pohádkovou postavu.
UUCZ-186395
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00