ALFA BOX

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 15.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Sabina Ťažká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Kreslené šablony pro využití jedné z metod kritického myšlení.
 

Nevíte, co to ALFABOX je a jak ho využít? Doporučuji tento článek: https://kritickemysleni.cz/wp-content/uploads/2020/05/Kriticke_listky_8.pdf#page2

 

Materiál obsahuje 5 šablon v české i anglické verzi. Tři šablony jsou univerzální, zbylé dvě doporučuji využít u např. témat les, stromy, houby apod. 

 

Alfabox můžete využít ve všech částech hodiny, zatím mám vyzkoušeno se třeťáčky v úvodní části tématu ŘEMESLA. Na začátku zapisovaly děti do alfaboxu všechna řemesla, která znají, poté daly hlavy dohromady se sousedy a doplnily další řemesla. Na závěr následovalo krátké společné sdílení.

Další produkty od autora Sabina Ťažká

344522
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje plakát paní Chyby s pěti obláčky, které poskytují oporu v tom, jak pracovat s chybou. Materiál také
30.00 Kč
238443
Etická výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Sada 24 karet s otázkami k reflexi aktivity, hodiny, dne,… V barevné i černobílé verzi. K dispozici je také šablona pro
35.00 Kč
238671
Nezařazené k předmětu
Diář učitelský
Kreslený organizér pro učitele vhodný pro každý školní rok.
75.00 Kč
143027
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Klasika, kterou potřebuje každý, kdo učí pády! :-) Vytiskněte si přehled pádů podstatných jmen ve formátu, jaký Vám bude
25.00 Kč
ALFA BOX ALFA BOX
Kreslené šablony pro využití jedné z metod kritického myšlení.   Nevíte, co to ALFABOX je a jak ho využít? Doporučuji tento článek: https://kritickemysleni.cz/wp-content/uploads/2020/05/Kriticke_listky_8.pdf#page2   Materiál obsahuje 5 šablon v české i anglické verzi. Tři šablony jsou univerzální, zbylé dvě doporučuji využít u např. témat les, stromy, houby apod.    Alfabox můžete využít ve všech částech hodiny, zatím mám vyzkoušeno se třeťáčky v úvodní části tématu ŘEMESLA. Na začátku zapisovaly děti do alfaboxu všechna řemesla, která znají, poté daly hlavy dohromady se sousedy a doplnily další řemesla. Na závěr následovalo krátké společné sdílení.
UUCZ-143224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00