ALFA BOX

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 15.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Sabina Ťažká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Kreslené šablony pro využití jedné z metod kritického myšlení.
 

Nevíte, co to ALFABOX je a jak ho využít? Doporučuji tento článek: https://kritickemysleni.cz/wp-content/uploads/2020/05/Kriticke_listky_8.pdf#page2

 

Materiál obsahuje 5 šablon v české i anglické verzi. Tři šablony jsou univerzální, zbylé dvě doporučuji využít u např. témat les, stromy, houby apod. 

 

Alfabox můžete využít ve všech částech hodiny, zatím mám vyzkoušeno se třeťáčky v úvodní části tématu ŘEMESLA. Na začátku zapisovaly děti do alfaboxu všechna řemesla, která znají, poté daly hlavy dohromady se sousedy a doplnily další řemesla. Na závěr následovalo krátké společné sdílení.

Další produkty od autora Sabina Ťažká

344522
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje plakát paní Chyby s pěti obláčky, které poskytují oporu v tom, jak pracovat s chybou. Materiál také
30.00 Kč
282531
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
OBSAH Materiál obsahuje 20 pracovních listů s našimi ptáky (sýkora koňadra, sýkora modřinka, kos, vrabec, straka, sojka
35.00 Kč
272872
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
OBSAH Materiál obsahuje úvodní stranu čtenářského deníku, 6 čtenářských karet a 3 pracovní listy pro evidenci knih
39.00 Kč
238268
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Kreslený přehled nejčastějších záludností v českém pravopise ve formě plakátku i kartiček. Více informací k využití
69.00 Kč
ALFA BOX ALFA BOX
Kreslené šablony pro využití jedné z metod kritického myšlení.   Nevíte, co to ALFABOX je a jak ho využít? Doporučuji tento článek: https://kritickemysleni.cz/wp-content/uploads/2020/05/Kriticke_listky_8.pdf#page2   Materiál obsahuje 5 šablon v české i anglické verzi. Tři šablony jsou univerzální, zbylé dvě doporučuji využít u např. témat les, stromy, houby apod.    Alfabox můžete využít ve všech částech hodiny, zatím mám vyzkoušeno se třeťáčky v úvodní části tématu ŘEMESLA. Na začátku zapisovaly děti do alfaboxu všechna řemesla, která znají, poté daly hlavy dohromady se sousedy a doplnily další řemesla. Na závěr následovalo krátké společné sdílení.
UUCZ-143224
Nezařazené k předmětu>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00