Bee-bot - Zimní oblečení

Počet stran:
40
Velikost: 3.37 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma OBLEČENÍ.

Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se vešly na jeden list A4.

V souboru najdete kartičky:

1. zimní oblečení a jejich stíny,

2. rukavice, šály a čepice - hledání stejného vzoru,

3. oblečení a první hláska.

Postup:

Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku.

Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení.

Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci. 

Děti si rozvíjí:

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky.

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s oblečením.

Další produkty od autora Náměty do školky

285060
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Velikonoce, která slouží k rozvoji komunikačních dovedností a v tomto případě i k opakování
30.00 Kč
473805
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma KARNEVAL. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
38.00 Kč
506281
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu POČASÍ, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
27.00 Kč
540260
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
Bee-bot - Zimní oblečení Bee-bot - Zimní oblečení
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma OBLEČENÍ. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se vešly na jeden list A4. V souboru najdete kartičky: 1. zimní oblečení a jejich stíny, 2. rukavice, šály a čepice - hledání stejného vzoru, 3. oblečení a první hláska. Postup: Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku. Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení. Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci.  Děti si rozvíjí: V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky. V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s oblečením.
UUCZ-469711
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>👕 Oblečení
40.00