Bee-bot - Zvířátka v zimě

Počet stran:
26
Velikost: 16.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ.

Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm,aby se vešly na jeden list A4.

V souboru najdete kartičky:

1. přiřazení zvířat k jejich stopám,

2. přiřazení zvířátek k jejich stínům,

3. přiřazení počtu zvířátek k obrázků kostky a počtu na prstech.


Postup:

Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku.

Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení.

Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci. 

Děti si rozvíjí:

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky.

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se zvířátky. 

Další produkty od autora Náměty do školky

697411
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete pracovní listy, pomůcky, náměty a tipy na vyrábění k tématu DRACI. V souboru
42.00 Kč
600325
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu U VODY slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
530316
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Celkem je v souboru 15 úkolů. Děti si procvičují informace ohledně
40.00 Kč
334994
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Narozeninovník
Narozeninovník slouží jako přehled o tom, kdy mají děti narozeniny a jako výzdoba ve třídě. Na každém muffinu je název
0.00 Kč
Bee-bot - Zvířátka v zimě Bee-bot - Zvířátka v zimě
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm,aby se vešly na jeden list A4. V souboru najdete kartičky: 1. přiřazení zvířat k jejich stopám, 2. přiřazení zvířátek k jejich stínům, 3. přiřazení počtu zvířátek k obrázků kostky a počtu na prstech. Postup: Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku. Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení. Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci.  Děti si rozvíjí: V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky. V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se zvířátky. 
UUCZ-476857
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>❄️ Zima>🐾 Živočichové
35.00