ČARODĚJNICKÁ PÁTRAČKA

Počet stran:
33
Velikost: 4.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 3. 2024
Sdílet:

Připojte se k čarodějnici Jasmíně na dobrodružné cestě za ingrediencemi pro její magický lektvar!

S pomocí Bee-bota, chytré malé včelky a šifrovacích hádanek se děti stanou opravdovými detektivy, kteří musí rozluštit

a následně najít všechny ingredience pro lektvar.

Tato interaktivní hra nejenže rozvíjí dovednosti programování pomocí Bee-bota, ale také posiluje schopnost řešit problémy

a spolupráci v týmu. Každá skupina dětí má svůj úkol - někdo hledá, někdo programuje Bee-bota a další rozlušťuje šifry. 

Šifry jsou skvělým způsobem, jak rozvíjet u dětí celou řadu dovedností a schopností:

Logické myšlení: Rozluštění šifer vyžaduje systematické a logické myšlení. Děti se učí rozpoznávat vzory a provádět

deduktivní úsudky, což posiluje jejich analytické schopnosti.

Kreativita: Vytváření a dešifrování šifer může být kreativní proces. Děti se učí přemýšlet mimo zaběhlé vzorce a hledat

nové způsoby komunikace a kódování.

Důvěra v sebe sama: Úspěšné rozluštění šifer posiluje důvěru dětí v jejich vlastní schopnosti řešit problémy a překonávat

obtíže. Tento pocit úspěchu může mít dlouhodobý pozitivní dopad na jejich sebevědomí.

Komunikace: Při řešení šifer mohou děti potřebovat spolupracovat a komunikovat s ostatními členy týmu. To posiluje jejich

schopnost efektivně komunikovat a pracovat v kolektivu.

Znalost jazyka: Některé šifry mohou být založeny na znalosti jazyka, jako je například šifra Morseova kódu. Rozluštění

těchto šifer může pomoci dětem posílit svou znalost abecedy a symbolů.

Programování Bee-bot včelky je skvělý způsob, jak rozvíjet u dětí řadu dovedností a schopností:

Logické myšlení: Programování Bee-bota vyžaduje plánování a sekvencování kroků, což posiluje logické myšlení.

Děti se učí rozpoznávat vzory a řešit problémy prostřednictvím sekvence instrukcí.

Prostorová orientace: Při programování Bee-bota děti se učí přemýšlet o prostoru a plánovat pohyb včelky v daném prostředí. To posiluje jejich schopnost prostorové orientace a porozumění geometrickým konceptům.

Kreativita: Děti mohou být kreativní při vytváření různých tras pro Bee-bota a při řešení různých úkolů. To je podněcuje

k experimentování a hledání nových způsobů, jak dosáhnout cíle.

Problémové řešení: Při programování Bee-bota se děti setkávají s různými překážkami a problémy, které musí překonat.

To posiluje jejich schopnost hledat řešení a přizpůsobit svůj přístup v závislosti na situaci.

Znalost technologie: Práce s Bee-botem dětem pomáhá lépe porozumět základním principům programování

a technologie. To může vést k zájmu o další studium programování a digitálních dovedností.

Na závěr, až se všechny ingredience sejdou a lektvar je dokončen, děti odmění čarodějnický taneček, který se mohou

společně naučit zazpívat či zatančit. S diplomy jako odměnou si děti užijí skvělou kombinaci zábavy, dobrodružství a učení. 

Další produkty od autora Nikol Stahorská

524894
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Pravidla hry: Tato hra je zaměřena na zábavu a rozvoj kreativity dětí a zároveň podporuje jejich schopnost spolupráce
40.00 Kč
ČARODĚJNICKÁ PÁTRAČKA ČARODĚJNICKÁ PÁTRAČKA
Připojte se k čarodějnici Jasmíně na dobrodružné cestě za ingrediencemi pro její magický lektvar! S pomocí Bee-bota, chytré malé včelky a šifrovacích hádanek se děti stanou opravdovými detektivy, kteří musí rozluštit a následně najít všechny ingredience pro lektvar. Tato interaktivní hra nejenže rozvíjí dovednosti programování pomocí Bee-bota, ale také posiluje schopnost řešit problémy a spolupráci v týmu. Každá skupina dětí má svůj úkol - někdo hledá, někdo programuje Bee-bota a další rozlušťuje šifry.  Šifry jsou skvělým způsobem, jak rozvíjet u dětí celou řadu dovedností a schopností: Logické myšlení: Rozluštění šifer vyžaduje systematické a logické myšlení. Děti se učí rozpoznávat vzory a provádět deduktivní úsudky, což posiluje jejich analytické schopnosti. Kreativita: Vytváření a dešifrování šifer může být kreativní proces. Děti se učí přemýšlet mimo zaběhlé vzorce a hledat nové způsoby komunikace a kódování. Důvěra v sebe sama: Úspěšné rozluštění šifer posiluje důvěru dětí v jejich vlastní schopnosti řešit problémy a překonávat obtíže. Tento pocit úspěchu může mít dlouhodobý pozitivní dopad na jejich sebevědomí. Komunikace: Při řešení šifer mohou děti potřebovat spolupracovat a komunikovat s ostatními členy týmu. To posiluje jejich schopnost efektivně komunikovat a pracovat v kolektivu. Znalost jazyka: Některé šifry mohou být založeny na znalosti jazyka, jako je například šifra Morseova kódu. Rozluštění těchto šifer může pomoci dětem posílit svou znalost abecedy a symbolů. Programování Bee-bot včelky je skvělý způsob, jak rozvíjet u dětí řadu dovedností a schopností: Logické myšlení: Programování Bee-bota vyžaduje plánování a sekvencování kroků, což posiluje logické myšlení. Děti se učí rozpoznávat vzory a řešit problémy prostřednictvím sekvence instrukcí. Prostorová orientace: Při programování Bee-bota děti se učí přemýšlet o prostoru a plánovat pohyb včelky v daném prostředí. To posiluje jejich schopnost prostorové orientace a porozumění geometrickým konceptům. Kreativita: Děti mohou být kreativní při vytváření různých tras pro Bee-bota a při řešení různých úkolů. To je podněcuje k experimentování a hledání nových způsobů, jak dosáhnout cíle. Problémové řešení: Při programování Bee-bota se děti setkávají s různými překážkami a problémy, které musí překonat. To posiluje jejich schopnost hledat řešení a přizpůsobit svůj přístup v závislosti na situaci. Znalost technologie: Práce s Bee-botem dětem pomáhá lépe porozumět základním principům programování a technologie. To může vést k zájmu o další studium programování a digitálních dovedností. Na závěr, až se všechny ingredience sejdou a lektvar je dokončen, děti odmění čarodějnický taneček, který se mohou společně naučit zazpívat či zatančit. S diplomy jako odměnou si děti užijí skvělou kombinaci zábavy, dobrodružství a učení. 
UUCZ-530622
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Čarodějnice>Jaro>Programování>Šifry
90.00