Soubor obsahuje přes 20 aktivit pro malé čaroděje/čarodějky.
Čarodějnický rej ve školce je soubor metodických her, pomůcek a pracovních listů k rozvoji předmatematických představ, pozornosti, grafomotoriky a dalších.
Obsah:
- tipy na aktivity (Písničky, pokusy, čarodějnický jídelníček, pohybové hry)
 - 3x autorská básnička
 - 1x Čarodějnický kvíz
 - 3x pracovní list spoj stejný obrázek
 - 1x pracovní list co do řady nepatří
 - 2x bludiště
 - 1x vaření lektvarů
 - 2x sudoku pro děti
 - 2x počítání magických předmětů
 - 16x kartička na kolíčkování
 - 24 demonstračních obrázků
 - 24x kartičky na hledání druhé poloviny obrázku
 - 1x čarodějné pexeso
 - 3x grafomotorický list
 - 9x omalovánky
 
Diplom pro čaroděje/čarodějku Zdarma k souboru ve kterém jsem nechala dostatek prostoru pro případné dopsání toho, co budete potřebovat :)
Přeji Vám i dětem, abyste si svátek čarodějnic užili :)
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:
Dítě a jeho tělo
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí
 
Očekávané výstupy:
- ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
 
Dítě a jeho psychika
Jazyk a řeč
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
 - rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
 - osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální
 
Očekávané výstupy:
- popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)
 - poznat některá písmena a číslice, popř. slova
 - učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
 - učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)
 
Dítě a společnost
- seznamování se světem lidí
 
Očekávané výstupy:
- dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
 - zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
 














