Čtyři roční období - Moje letní kniha

Kategorie:
Počet stran:
30
Velikost: 5.45 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál je primárně určený jako didaktický a výukový materiál pro osvojení si, procvičení a fixaci poznatků na téma „Léto“ napříč celým 1. stupněm. Obsahuje různě obtížné úkoly pro mladší i starší žáky.

Součástí jsou nejen výukové aktivity, ale i činnosti zaměřené na odreagování a relaxaci žáků. Některé z nich lze také využít o přestávce jako volnou hru žáků.

Organizačně je koncipován pro frontální, skupinovou a individuální práci, nebo pro práci dvojic.

Veškeré pokyny jsou zapsané v učitelské metodice, část z nich mají žáci napsanou přímo na konkrétním pracovním listě.

OBSAH:

  • 16 různých druhů aktivit
  • 22 pracovních listů
  • 14 témat
  • kompletní učitelskou metodiku včetně návrhů návrhů na doplňkové aktivity 

Další produkty od autora Šárka Borkovcová

263596
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Pokračování série tří Dablíků zaměřených na geometrii je tu. Druhý materiál je zaměřený na geometrická tělesa v různých
65.00 Kč
87428
Prvouka
2.
Testy a písemky
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků z prvouky ve 2. ročníku podle učebnice Já a můj svět: Prvouka
135.00 Kč
324876
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky do výuky jsou tentokrát zaměřené na vyjmenovaná a příbuzná slova. Druhý díl je věnovaný slovům po L, kdy každé
50.00 Kč
159218
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
Čtyři roční období - Moje letní kniha Čtyři roční období - Moje letní kniha
Materiál je primárně určený jako didaktický a výukový materiál pro osvojení si, procvičení a fixaci poznatků na téma „Léto“ napříč celým 1. stupněm. Obsahuje různě obtížné úkoly pro mladší i starší žáky.Součástí jsou nejen výukové aktivity, ale i činnosti zaměřené na odreagování a relaxaci žáků. Některé z nich lze také využít o přestávce jako volnou hru žáků.Organizačně je koncipován pro frontální, skupinovou a individuální práci, nebo pro práci dvojic.Veškeré pokyny jsou zapsané v učitelské metodice, část z nich mají žáci napsanou přímo na konkrétním pracovním listě.OBSAH: 16 různých druhů aktivit 22 pracovních listů 14 témat kompletní učitelskou metodiku včetně návrhů návrhů na doplňkové aktivity 
UUCZ-144196
Nezařazené k předmětu>Projekty>ZŠ – 1. STUPEŇ>☀️ Léto>🌦️ Roční období
100.00