Den sv. Patrika – komplet aktivit pro MŠ

Ročník:
Téma:
Počet stran:
19
Velikost: 20.03 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2024
Sdílet:

Komplet aktivit na téma svatý Patrik
Soubor obsahuje:
• pexeso
• pracovní listy
• řazení podle velikosti
• grafomotoriku
• skládačky
• provlékačky
Celkem 19 stran

Další materiály s jarní tématikou:
JARO – demonstrační obrázky

Já mám, kdo má JARO

Postřehovka JARO

Šablony PET víčka JARO

VAJÍČKA - velikonoční čtení s porozuměním

Jedná se o výukový – vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů pro  pedagogicko-didaktický proces.
Rozvíjíme zejména zrakové vnímání, jemnou motoriku a grafomotoriku, předmatematické dovednosti a zrakovou percepci.

Další produkty od autora Crazy Owl Studio

296578
Zeměpis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook je vlastně takový interaktivní pracovní sešit, který si tvoří děti samy za pomoci/vedení dospělého. Většinou je
130.00 Kč
807
Český jazyk - gramatika
1., 2.
Didaktické hry
Kolíčkové počítání slabik ZVÍŘATA 🐘🦍🦓🦒 Spočítej (vytleskej) slovo a přiřaď kolíček ke správnému počtu slabik. Celkem 59
45.00 Kč
449460
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Skládačky
Aktivita oblékací panenky obsahuje celkem 7 barevných panenek (4 holky a 3 kluci), 4 černobílé (2+2) a spoustu zimního
55.00 Kč
3682
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Rozvrh hodin na téma VESMÍR Obsahuje : Rohový obrázek velikosti A4 Nadpis ROZVRH HODIN ve dvou verzích Dny v týdnu
65.00 Kč
Den sv. Patrika – komplet aktivit pro MŠ Den sv. Patrika – komplet aktivit pro MŠ
Komplet aktivit na téma svatý Patrik Soubor obsahuje: • pexeso • pracovní listy • řazení podle velikosti • grafomotoriku • skládačky • provlékačky Celkem 19 stran Další materiály s jarní tématikou: JARO – demonstrační obrázky Já mám, kdo má JARO Postřehovka JARO Šablony PET víčka JARO VAJÍČKA - velikonoční čtení s porozuměním Jedná se o výukový – vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů pro  pedagogicko-didaktický proces. Rozvíjíme zejména zrakové vnímání, jemnou motoriku a grafomotoriku, předmatematické dovednosti a zrakovou percepci.
UUCZ-524810
Nezařazené k předmětu>Pexeso>Skládačky>Pracovní listy>MŠ>🌸 Jaro
0.00