Fantazie bez hranic - komunikační karty

Počet stran:
20
Velikost: 14.02 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 2. 2025
Sdílet:

Více o produktu

Celkově sada obsahuje 38 karet, které pomáhají dětem s rozvojem fantazie, kreativity a komunikačních dovedností. Každá karta obsahuje krátký příběh nebo scénář, na který děti reagují vlastním nápadem, a volitelný úkol, který je motivuje k dalšímu tvoření.

 

🔹 Co karty rozvíjejí? ✅ Kreativní myšlení ✅ Schopnost vyjadřování a argumentace ✅ Týmovou spolupráci ✅ Smysl pro humor a fantazii Herní varianty ke kartám 🎲🎭

1️⃣ Hra: "Kreativní řetěz"

Cíl hry: Společně vymyslet co nejbláznivější příběh na základě karet. Jak na to: První hráč si vylosuje kartu a začne příběh podle otázky na kartě. Druhý hráč pokračuje v příběhu a přidá svůj nápad. Každý hráč postupně přidává věty nebo události, dokud příběh neskončí. Můžete na konci příběh společně zdramatizovat nebo nakreslit! Příklad: Karta říká: "Tvůj batoh začal mluvit a odmítá nosit těžké věci. Jak ho přesvědčíš?" → První dítě vymyslí argument, druhé dítě přidá, že batoh chce jít na dovolenou, třetí že umí létat… a tak dále!

2️⃣ Hra: "Hvězdná porota"

Cíl hry: Rozvíjet schopnost argumentace a improvizace. Jak na to: Jedno dítě si vylosuje kartu a odpoví na otázku podle svého nápadu. Ostatní děti (nebo učitel) tvoří „hvězdnou porotu“ a mohou klást doplňující otázky („Jak se to mohlo stát?“, „Co bys dělal/a jinak?“). Na konci porota ohodnotí odpověď (např. „nejvtipnější“, „nejpřesvědčivější“, „nejodvážnější“ apod.).

 

Příklad: Pokud dítě odpoví na kartu „Ráno se probudíš a všechny číslice zmizely – jak bys to řešil/a?“, porota může klást otázky: „Jak by se určovalo, kolik komu je let?“, „Jak bys věděl/a, kolik máš dostat peněz?“ atd.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

601451
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
ROZVRH HODIN - VHODNÝ PRO 1. STUPEŇ ZŠ. DOPUČUJI ZALAMIVAT A VYZDOBIT TŘÍDU.
35.00 Kč
752937
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
⛄ Zachraňme sněhuláka! ❄️ Hra „Zachraňme sněhuláka“ je zábavná zimní aktivita, která rozvíjí čtení psacího písma
29.00 Kč
706901
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
„Běhací diktát – Martin přijíždí na bílém koni“: Datum svátku: 11. listopadu Popis hry: Hra obsahuje dvě verze: Verze na
29.98 Kč
513238
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Děkuji za zájem o soubor "PŘEČTI, VYHLEDEJ A ZAPIŠ" Děti čtou a píšou nenásilnou formou. Materiál obsahuje 4 pracovní
25.00 Kč
Fantazie bez hranic - komunikační karty Fantazie bez hranic - komunikační karty
Více o produktuCelkově sada obsahuje 38 karet, které pomáhají dětem s rozvojem fantazie, kreativity a komunikačních dovedností. Každá karta obsahuje krátký příběh nebo scénář, na který děti reagují vlastním nápadem, a volitelný úkol, který je motivuje k dalšímu tvoření. 🔹 Co karty rozvíjejí? ✅ Kreativní myšlení ✅ Schopnost vyjadřování a argumentace ✅ Týmovou spolupráci ✅ Smysl pro humor a fantazii Herní varianty ke kartám 🎲🎭1️⃣ Hra: "Kreativní řetěz"Cíl hry: Společně vymyslet co nejbláznivější příběh na základě karet. Jak na to: První hráč si vylosuje kartu a začne příběh podle otázky na kartě. Druhý hráč pokračuje v příběhu a přidá svůj nápad. Každý hráč postupně přidává věty nebo události, dokud příběh neskončí. Můžete na konci příběh společně zdramatizovat nebo nakreslit! Příklad: Karta říká: "Tvůj batoh začal mluvit a odmítá nosit těžké věci. Jak ho přesvědčíš?" → První dítě vymyslí argument, druhé dítě přidá, že batoh chce jít na dovolenou, třetí že umí létat… a tak dále!2️⃣ Hra: "Hvězdná porota"Cíl hry: Rozvíjet schopnost argumentace a improvizace. Jak na to: Jedno dítě si vylosuje kartu a odpoví na otázku podle svého nápadu. Ostatní děti (nebo učitel) tvoří „hvězdnou porotu“ a mohou klást doplňující otázky („Jak se to mohlo stát?“, „Co bys dělal/a jinak?“). Na konci porota ohodnotí odpověď (např. „nejvtipnější“, „nejpřesvědčivější“, „nejodvážnější“ apod.). Příklad: Pokud dítě odpoví na kartu „Ráno se probudíš a všechny číslice zmizely – jak bys to řešil/a?“, porota může klást otázky: „Jak by se určovalo, kolik komu je let?“, „Jak bys věděl/a, kolik máš dostat peněz?“ atd.
UUCZ-784597
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Ostatní>Školní družina>MŠ - předškoláci>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
29.00