FLIPBOOK - celoroční hodnocení

Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 4.01 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 3. 2024
Sdílet:

Knížka plná hodnocení a každý měsíc je jiný. Můžete ji s dětmi vytvořit hned celou nebo postupně přidávat jednotlivé měsíce.

FLIPBOOK

10 měsíců a 10 různých pohledů na učení, hodnocení, cíle, plány (každý měsíc trochu jinak)

  • každý měsíc má dvě strany

popis využití

Stranu 5 - 25 (27 - 47 - barevná verze) vytiskněte oboustranně. Použijte najednou nebo postupně dolepujte každý měsíc zvlášť.

ZÁŘÍ

  • co se chtějí děti ve školním roce naučit/zažít

ŘÍJEN

  • čeho chce žák v říjnu dosáhnout - určení cílů
  • zhodnocení, jak se mu v září vedlo, z čeho má radost

LISTOPAD

  • spolupráce s rodiči (využijte listopadový list pro konzultace nebo tripartity)

PROSINEC

  • hodnocení práce ve skupinkách a prostředí třídy pomocí třech smajlíků
  • lze využít techniku semafor

LEDEN

  • vrstevnické hodnocení
  • balanční kruhy - obvykle se nastaví desetibodová škála, kdy 0 (ve středu kruhu) je výchozí bod pro vybarvování. Děti kruh vybarvují směrem vzhůru, podle toho, jak se v dané dovednosti cítí, kde jsou, kde se v procesu učení nachází, kdy nejvyšším bod je 10
  • do volných políček dopište, co mají žáci hodnotit
  • v prvním kruhu hodnotí žák sám sebe
  • ve druhém (je stejný jako předchozí) hodnotí žáka kamarád (pak by měla následovat společná konzultace: Proč spolužáka takto vidím?)

ÚNOR

  • doplňování vět
  • žák hodnotí práci učitele pomocí třech smajlíků

BŘEZEN - měsíc knihy

  • sebereflexe práce v dílně čtení (žáci dopisují nebo vybarvují jednotlivá políčka)

DUBEN

  • spolupráce s rodiči (využijte dubnový list pro konzultace nebo tripartity)
  • balanční kruhy
  • do volných políček dopište, co mají žáci hodnotit (chování, spolupráce, příprava  na vyučování, pořádek ve svých věcech, domácí příprava, dodržování pravidel, intenzita práce v hodině, cokoli, co se vám bude hodit...)
  • v prvním kruhu hodnotí žák sám sebe
  • ve druhém (je stejný jako předchozí) hodnotí žáka rodič

KVĚTEN

  • hodnocení pomocí barev v předmětech (ČJ, M, AJ, ČJS, VV, TV, HV) - do prázdných kruhů  si učitel zvolí své barvy k hodnocení, můžete využít semafor nebo jakékoli jiné barvy.
  • Vybarvi kuličku, jak se ti daří v...
  • Vybarvi kuličku, jak tě baví...

ČERVEN

  • zpětný pohled do září (podařilo se žákovi zažít/naučit to, po čem toužil v září)
  • prázdninový rozcestník (může posloužit i v září následujícího roku, kdy si děti povídají  o prázdninách)
  • HURÁ PRÁZDNINY (do mraků mohou dopsat vlastní zážitky)

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

578193
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Pomáhejte dětem se lépe zorientovat v probíraném učivu. Vysvětlete jim, že každý potřebuje k pochopení a osvojení učiva
35.00 Kč
548952
Český jazyk - psaní
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vše do dílen psaní na jednom místě. Předvídání a ilustrace vám rozmluví děti. Grafické organizéry a mapy příběhu pomohou
60.00 Kč
313094
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Hoď si kostkou 6 hracích karet (na každé kartě je 10 otázek) na téma: postava děj prostředí otázky před čtením otázky
35.00 Kč
597490
Anglický jazyk
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celoroční průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i schody pokroku - žáci reflektují své snažení v dalších
45.00 Kč
FLIPBOOK - celoroční hodnocení FLIPBOOK - celoroční hodnocení
Knížka plná hodnocení a každý měsíc je jiný. Můžete ji s dětmi vytvořit hned celou nebo postupně přidávat jednotlivé měsíce. FLIPBOOK 10 měsíců a 10 různých pohledů na učení, hodnocení, cíle, plány (každý měsíc trochu jinak) každý měsíc má dvě strany popis využití Stranu 5 - 25 (27 - 47 - barevná verze) vytiskněte oboustranně. Použijte najednou nebo postupně dolepujte každý měsíc zvlášť. ZÁŘÍ co se chtějí děti ve školním roce naučit/zažít ŘÍJEN čeho chce žák v říjnu dosáhnout - určení cílů zhodnocení, jak se mu v září vedlo, z čeho má radost LISTOPAD spolupráce s rodiči (využijte listopadový list pro konzultace nebo tripartity) PROSINEC hodnocení práce ve skupinkách a prostředí třídy pomocí třech smajlíků lze využít techniku semafor LEDEN vrstevnické hodnocení balanční kruhy - obvykle se nastaví desetibodová škála, kdy 0 (ve středu kruhu) je výchozí bod pro vybarvování. Děti kruh vybarvují směrem vzhůru, podle toho, jak se v dané dovednosti cítí, kde jsou, kde se v procesu učení nachází, kdy nejvyšším bod je 10 do volných políček dopište, co mají žáci hodnotit v prvním kruhu hodnotí žák sám sebe ve druhém (je stejný jako předchozí) hodnotí žáka kamarád (pak by měla následovat společná konzultace: Proč spolužáka takto vidím?) ÚNOR doplňování vět žák hodnotí práci učitele pomocí třech smajlíků BŘEZEN - měsíc knihy sebereflexe práce v dílně čtení (žáci dopisují nebo vybarvují jednotlivá políčka) DUBEN spolupráce s rodiči (využijte dubnový list pro konzultace nebo tripartity) balanční kruhy do volných políček dopište, co mají žáci hodnotit (chování, spolupráce, příprava  na vyučování, pořádek ve svých věcech, domácí příprava, dodržování pravidel, intenzita práce v hodině, cokoli, co se vám bude hodit...) v prvním kruhu hodnotí žák sám sebe ve druhém (je stejný jako předchozí) hodnotí žáka rodič KVĚTEN hodnocení pomocí barev v předmětech (ČJ, M, AJ, ČJS, VV, TV, HV) - do prázdných kruhů  si učitel zvolí své barvy k hodnocení, můžete využít semafor nebo jakékoli jiné barvy. Vybarvi kuličku, jak se ti daří v... Vybarvi kuličku, jak tě baví... ČERVEN zpětný pohled do září (podařilo se žákovi zažít/naučit to, po čem toužil v září) prázdninový rozcestník (může posloužit i v září následujícího roku, kdy si děti povídají  o prázdninách) HURÁ PRÁZDNINY (do mraků mohou dopsat vlastní zážitky)
UUCZ-533864
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00