Já mám - kdo má - Mikuláš

Počet stran:
9
Velikost: 9.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 7 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 28 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti příchodu Mikuláše, čerta a anděla a jejich náčiní - mezi obrázky najdete Mikuláše, čerta, anděla, rohy, křídla, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

564751
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu DEN MATEK, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
398149
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
35.00 Kč
318557
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Doprava, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
543132
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přehled učiva
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma ČARODĚJNICE. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
38.00 Kč
Já mám - kdo má - Mikuláš Já mám - kdo má - Mikuláš
Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 7 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 28 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti příchodu Mikuláše, čerta a anděla a jejich náčiní - mezi obrázky najdete Mikuláše, čerta, anděla, rohy, křídla, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-416093
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>Speciální pedagogika>Čerti, andělé a Mikuláš
30.00