Já mám - kdo má - Statek/Zvířata na statku

Počet stran:
7
Velikost: 26.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Statek/Zvířata na statku, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 6 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 24 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti statku a zvířat na statku - mezi obrázky najdete slepici, krávu, prase, kohouta apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu STATEK/ZVÍŘATA NA STATKU je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Anna Šmeralová

455092
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
497888
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu JARO, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
30.00 Kč
547367
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti si procvičují informace ohledně naší planety. Celkem naleznete
38.00 Kč
318567
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Jedná se o soubor, ve kterém se nachází čtyři pamětní listy, které se dají dětem dát na rozloučenou s mateřskou školou
0.00 Kč
Já mám - kdo má - Statek/Zvířata na statku Já mám - kdo má - Statek/Zvířata na statku
Hra já mám - kdo má k tématu Statek/Zvířata na statku, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 6 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 24 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti statku a zvířat na statku - mezi obrázky najdete slepici, krávu, prase, kohouta apod.  Hra já mám - kdo má k tématu STATEK/ZVÍŘATA NA STATKU je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-292746
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌸 Jaro>🐾 Živočichové
30.00