Jak to chodí ve školce, časová posloupnost

Počet stran:
7
Velikost: 8.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2024
Sdílet:

Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout. 

S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti. 

Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj"
  • fantazii a představivost
  • komunikaci
  • čtenářskou pregramotnost
  • matematickou pregramotnost
  • povědomí o světě a jeho fungování
  • tvořivé myšlení
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Jak to chodí ve školce (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání)
  • Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

270365
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Soubor PDF obsahuje tři pohádky, které v sobě skrývají pohyb a prožitek: Kouzelník a květinová louka Kočička na farmě
55.00 Kč
532443
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vytvořte pro maminky nezapomenutelný Den matek! Za všechnu tu práci, za starostlivost, za všechnu lásku... za to vše si
65.00 Kč
519167
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Zásobník pracovních listů, aktivit a pohybových her pro rozvoj matematických představ! Tento soubor obsahuje na 19
45.00 Kč
325766
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Celkem 12 děkovných kartiček v barevné verzi a stejné v černobílé verzi naleznete v tomto PDF souboru na celkem šesti
35.00 Kč
Jak to chodí ve školce, časová posloupnost Jak to chodí ve školce, časová posloupnost
Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout.  S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti.  Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj" fantazii a představivost komunikaci čtenářskou pregramotnost matematickou pregramotnost povědomí o světě a jeho fungování tvořivé myšlení a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Jak to chodí ve školce (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání) Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-330246
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pravidla třídy>Výzdoba třídy>MŠ>MŠ - předškoláci>🛌 Denní režim
55.00