Jak to chodí ve školce, časová posloupnost

Počet stran:
7
Velikost: 8.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2024
Sdílet:

Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout. 

S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti. 

Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj"
  • fantazii a představivost
  • komunikaci
  • čtenářskou pregramotnost
  • matematickou pregramotnost
  • povědomí o světě a jeho fungování
  • tvořivé myšlení
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Jak to chodí ve školce (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání)
  • Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

678154
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Soubor PDF obsahuje tři pohádky, které v sobě skrývají pohyb a prožitek: LIST RUBÍNEK JEŽEK JENÍČEK HOUBA KLOBOUČNICE V
49.00 Kč
-39 % 49 Kč
29,89 Kč
663021
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Tento soubor obsahuje celkem 56 podzimních aktivit, činností a pracovních listů nesoucích se v duchu zážitkové
55.00 Kč
-39 % 55 Kč
33,55 Kč
269760
Občanská výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Ostatní
Zásobník a vzdělávací materiál pro všechny pedagogy, kteří chtějí dětem ukázat stará a tradiční řemesla. S dětmi můžete
55.00 Kč
-39 % 55 Kč
33,55 Kč
330254
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Demonstrační obrázky představující časovou/dějovou posloupnost na různá témata. Soubor můžete stáhnout v PDF formě
55.00 Kč
Jak to chodí ve školce, časová posloupnost Jak to chodí ve školce, časová posloupnost
Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout.  S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti.  Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj" fantazii a představivost komunikaci čtenářskou pregramotnost matematickou pregramotnost povědomí o světě a jeho fungování tvořivé myšlení a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Jak to chodí ve školce (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání) Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-330246
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pravidla třídy>Výzdoba třídy>MŠ>MŠ - předškoláci>🛌 Denní režim
55.00