Časové posloupnosti v MŠ

Počet stran:
11
Velikost: 11.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 8. 2024
Sdílet:

Demonstrační obrázky představující časovou/dějovou posloupnost na různá témata. 

Soubor můžete stáhnout v PDF formě, následně lze snadno vytisknout na formát A4. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout. 

S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. 

Dějová posloupnost je vytvořena pro 10 témat, každé obsahuje 5 demonstračních obrázků (jedno téma obsahuje 4 obrázky. 

V souboru naleznete demonstrační obrázky na téma: rostlina, žena, muž, strom, slepice, motýl, žába, roční období, pizza, med.

Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj"
  • fantazii a představivost
  • komunikaci
  • čtenářskou pregramotnost
  • matematickou pregramotnost
  • povědomí o světě a jeho fungování
  • tvořivé myšlení
  • a další

Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout. 

S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti. 

Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné:

  • kognitivní schopnosti a dovednosti
  • upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj"
  • fantazii a představivost
  • komunikaci
  • čtenářskou pregramotnost
  • matematickou pregramotnost
  • povědomí o světě a jeho fungování
  • tvořivé myšlení
  • a další

Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV:

  • kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije
  • kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem
  • kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého

Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Časová posloupnost (vycházející z RVP PV):

  • Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání)
  • Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi
  • Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)

Další produkty od autora Gabriela Vrbová

510643
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Omalovánky
Tento soubor PDF obsahuje celkem 57 omalovánek určených k tisku na A4 (vhodné tak i pro děti mladšího předškolního věku)
65.00 Kč
271619
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Šel zahradník do zahrady je soubor ve formátu PDF - celkem 21 stran. Tématem je zahradničení a zahradníci. Pro delší
0.00 Kč
455602
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Didaktické hry
Metoda STEM vychází ze spojení čtyř slov: přírodní vědy (science), techniku (technology), inženýrské obory (engineering)
80.00 Kč
-39 % 80 Kč
48,8 Kč
451923
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Téma dinosaurů je u dětí velmi oblíbené a právě k tomuto tématu využijte tento zásobník plný vzdělávacích a
70.00 Kč
-39 % 70 Kč
42,7 Kč
Časové posloupnosti v MŠ Časové posloupnosti v MŠ
Demonstrační obrázky představující časovou/dějovou posloupnost na různá témata.  Soubor můžete stáhnout v PDF formě, následně lze snadno vytisknout na formát A4. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout.  S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť.  Dějová posloupnost je vytvořena pro 10 témat, každé obsahuje 5 demonstračních obrázků (jedno téma obsahuje 4 obrázky.  V souboru naleznete demonstrační obrázky na téma: rostlina, žena, muž, strom, slepice, motýl, žába, roční období, pizza, med. Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj" fantazii a představivost komunikaci čtenářskou pregramotnost matematickou pregramotnost povědomí o světě a jeho fungování tvořivé myšlení a další Demonstrační karty (11x) na téma "Jak to chodí ve školce?" - časová/dějová posloupnost. Soubor zakoupíte ve formátu PDF, velikostně A4 (dvě demonstrační karty na jedné straně A4), následně lze snadno vytisknout. Pro delší životnost je vhodné po tisku materiál zalaminovat a vystřihnout.  S materiálem lze pracovat v rámci skupiny dětí, či individuálně s dětmi zvlášť. Je vhodný pro adaptační dny v mateřské škole, jako výzdoba třídy pro upevňování režimu dne, či jako samostatná aktivita pro děti.  Tyto činnosti u dětí rozvíjí mimo jiné: kognitivní schopnosti a dovednosti upevňování abstraktních pojmů "čas", "děj" fantazii a představivost komunikaci čtenářskou pregramotnost matematickou pregramotnost povědomí o světě a jeho fungování tvořivé myšlení a další Vzdělávací materiál rozvíjí následující kompetence z RVP PV: kompetence k učení: má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije kompetence k řešení problémů: si všímá dění i problémů v bezprostředním okolí; přirozenou motivací k řešení dalších problémů a situací je pro něj pozitivní odezva na aktivní zájem kompetence k řešení problémů: řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně (na základě nápodoby či opakování), náročnější s oporou a pomocí dospělého Některé dílčí cíle, které vzdělávací materiál Časová posloupnost (vycházející z RVP PV): Dítě a jeho tělo: osvojení si poznatků o těle a jeho zdraví, o pohybových činnostech a jejich kvalitě Dítě a jeho psychika: rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu Dítě a jeho psychika: rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání) Dítě a jeho psychika: vytváření základů pro práci s informacemi Dítě a ten druhý: posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole, v dětské herní skupině apod.)
UUCZ-330254
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🕐 Hodiny - čas>🌱 Rostliny>🐾 Živočichové
55.00