Jaro - Obrázky, básnička, puzzle

Téma:
Počet stran:
12
Velikost: 6.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál/brožura obsahuje 4 různé oblasti aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech.

Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orietovat se v ČASE, ROČNÍM OBDOBÍ - JARO

Soubor obsahuje:

  • Úvod do jara - 3 strany A4 (Co je to jaro, obrázky ročních období) - Vytiskněte, můžete zalaminovat.
  • Autorská básnička
  • 10 A5 demonstračních obrázků - Vytiskněte, můžete zalaminovat.
  • Dvoudílné puzzle motýlci - Vytiskněte, můžete zalaminovat. Rozstříhejte. Děti spojují motýlky stejné barvy k sobě.

Rozšířenou sadu "Jaro" najdete zde: https://uciteleucitelum.cz/material/nezarazene-k-predmetu/jaro-2

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a jeho psychika

  • Cíl: Posilnit přirozené poznávací city (zvídavost, zájem, radost z objevování apod.).

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvíjet pohybové schopnosti a zdokonalovat dovednosti v oblasti jemné motoriky (koordinace a rozsah pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.).
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, rozšířené poznatky o jaru), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka, vystřižené spirály)
b) předpokládané kompetence:

  • Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost
  • Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude postupovat cestou pokusu a omylu, bude zkoušet a experimentovat. Komponenta zkušenost
  • Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

517318
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vajíčka - Květinové vzory přiřazování Velikonoční/jarní aktivita, při které si mohou děti procvičit jak poznávání a
39.00 Kč
422981
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Kalendář pro děti
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
45.00 Kč
360637
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Oblíbená hra Já mám, kdo má? v podzimní tematice. Soubor obsahuje 28 kartiček pro hru s až 28 dětmi. U dětí aktivita
30.00 Kč
330285
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pravidla třídy
Třídní pravidla pro Vaši třídu! Soubor obsahuje 11 pravidel, které můžete použít do vaší třídy a pomoct tak dětem
40.00 Kč
Jaro - Obrázky, básnička, puzzle Jaro - Obrázky, básnička, puzzle
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. Materiál/brožura obsahuje 4 různé oblasti aktivit a každá z nich se soustředí na rozvoj osobnosti dítěte v různých oblastech. Univerzální sada obrázků pomůže předškolákům a malým školákům orietovat se v ČASE, ROČNÍM OBDOBÍ - JARO Soubor obsahuje: Úvod do jara - 3 strany A4 (Co je to jaro, obrázky ročních období) - Vytiskněte, můžete zalaminovat. Autorská básnička 10 A5 demonstračních obrázků - Vytiskněte, můžete zalaminovat. Dvoudílné puzzle motýlci - Vytiskněte, můžete zalaminovat. Rozstříhejte. Děti spojují motýlky stejné barvy k sobě. Rozšířenou sadu "Jaro" najdete zde: https://uciteleucitelum.cz/material/nezarazene-k-predmetu/jaro-2 Hlavní vzdělávací oblast RVP PV: Dítě a jeho psychika Cíl: Posilnit přirozené poznávací city (zvídavost, zájem, radost z objevování apod.). Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV: Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvíjet pohybové schopnosti a zdokonalovat dovednosti v oblasti jemné motoriky (koordinace a rozsah pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.). Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi. Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.  Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí. Předpokládaný výstup: a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, rozšířené poznatky o jaru), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka, vystřižené spirály) b) předpokládané kompetence: Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude postupovat cestou pokusu a omylu, bude zkoušet a experimentovat. Komponenta zkušenost Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost
UUCZ-257746
Nezařazené k předmětu>Skládačky>Výzdoba třídy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Jaro
35.00