KARNEVAL - "Poznáš první písmeno nebo počet slabik? "(demonstrační obrázky)

Počet stran:
51
Velikost: 6.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Mgr. Iveta Eyerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 1. 2024
Sdílet:

KARNEVAL - "Poznáš první písmeno nebo počet slabik?(demonstrační obrázky)

- jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ;

- tento materiál obsahuje 78 obrázků.

- 60 demonstrační karet karnevalových masek o velikosti A5 - celkem 30 druhů karnevalových masek (30 masek bez popisu a 30 masek s popisem).

- 13 karet začátečních písmen o velikosti A4 (pro třídění prvního písmene).

- 5 karet vyobrazující číslo a puntíky o velikosti A4 (pro třídění na počet slabik).

Kartičky bez popisu mohou sloužit jako těžší varianta pro předškoláky, protože si nemohou odvodit první písmeno podle daného popisu.

Tyto demonstrační obrázky lze využít několika způsoby:

• Poznávání/pojmenovávání karnevalových masek.

Třídění karnevalových masek podle počtu slabik. (Děti přiřazují masky ke kartičce, která odpovídá počtu slabik.)

• Třídění karnevalových masek podle začátečního písmene. (Děti přiřazují masky ke kartičce, která odpovídá jejich začátečnímu písmenu.)

• Diskuze o karnevalových maskách. (Jakou karnevalovou masku už na sobě měly/chtěly by mít? Co dítě na dané masce zaujalo?.)

• Pantomima.

 

Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence:

  • kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí);
  • kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu);
  • komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím);
  • činnostní a občanské kompetence (
  • ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).

Další produkty od autora Mgr. Iveta Eyerová

590624
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
DEN OTCŮ - ÚKOLY NA PLOT (plotovka) - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ; - lze využít jako úkoly na plot tzv.
37.00 Kč
564126
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Kolíčkování
TŘÍDĚNÍ ODPADU- kolíčkovaná/kolíčkování Tento materiál obsahuje 26 úkolů: ♦ Poznávání prvního písmene - 6 úkolů (Děti
27.00 Kč
518546
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
VELIKONOCE (úkoly na plot / plotovka) - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ; - lze využít jako úkoly na plot tzv.
37.00 Kč
483366
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Bingo
KARNEVALOVÉ BINGO (4 varianty využití + medaile) Jde o vzdělávací materiál pro MŠ, které lze využít ve 4 variantách. 1
25.00 Kč
KARNEVAL - "Poznáš první písmeno nebo počet slabik? "(demonstrační obrázky) KARNEVAL - "Poznáš první písmeno nebo počet slabik? "(demonstrační obrázky)
KARNEVAL - "Poznáš první písmeno nebo počet slabik?(demonstrační obrázky) - jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ; - tento materiál obsahuje 78 obrázků. - 60 demonstrační karet karnevalových masek o velikosti A5 - celkem 30 druhů karnevalových masek (30 masek bez popisu a 30 masek s popisem). - 13 karet začátečních písmen o velikosti A4 (pro třídění prvního písmene). - 5 karet vyobrazující číslo a puntíky o velikosti A4 (pro třídění na počet slabik). Kartičky bez popisu mohou sloužit jako těžší varianta pro předškoláky, protože si nemohou odvodit první písmeno podle daného popisu. Tyto demonstrační obrázky lze využít několika způsoby: • Poznávání/pojmenovávání karnevalových masek. • Třídění karnevalových masek podle počtu slabik. (Děti přiřazují masky ke kartičce, která odpovídá počtu slabik.) • Třídění karnevalových masek podle začátečního písmene. (Děti přiřazují masky ke kartičce, která odpovídá jejich začátečnímu písmenu.) • Diskuze o karnevalových maskách. (Jakou karnevalovou masku už na sobě měly/chtěly by mít? Co dítě na dané masce zaujalo?.) • Pantomima.   Tato brožura je výukovým materiálem, který rozvíjí u dětí tyto klíčové kompetence: kompetence k učení (klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá, co se kolem něho děje; chce porozumět věcem, jevům a dějům, které kolem sebe vidí); kompetence k řešení problémů (nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu); komunikativní kompetence (průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím); činnostní a občanské kompetence ( ví, že není jedno, v jakém prostředí žije, uvědomuje si, že se svým chováním na něm podílí a že je může ovlivnit).
UUCZ-480225
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přehled učiva>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🤡 Masopust, Karneval
30.00