Květiny, homonyma

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 15.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam.

Doporučení pro tisk

Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Náměty k aktivitě

Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.

 

Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

136857
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor Vesmír obsahuje PL se zaměřením na: grafomotoriku zrakové vnímání předmatematickou gramotnost prostorovou
57.00 Kč
702962
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje 36 kartiček, na kterých se nachází barevné obrázky a jejich stíny. Aktivita je vhodná na podporu
44.00 Kč
524138
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Aktivita obsahuje 24 velikonočních vajíček. Cílem dětí je najít dvě poloviny vajíček, které k sobě patří. Jedna polovina
44.00 Kč
773745
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Aktivita obsahuje 16 kartiček s protiklady. Cílem dětí je najít dvě protikladné strany. Doporučení pro tisk Pro delší
50.00 Kč
Květiny, homonyma Květiny, homonyma
Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam. Doporučení pro tisk Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Náměty k aktivitě Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.   Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).
UUCZ-559141
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🌸 Jaro
47.00