Květiny, homonyma

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 15.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam.

Doporučení pro tisk

Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Náměty k aktivitě

Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.

 

Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

116215
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 28 hracích kartiček na téma Jaro & Velikonoce. Děti si mohou rozšířit slovní zásobu hravou formou
44.00 Kč
595924
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje 30 kartiček, na kterých se nachází barevné obrázky a jejich stíny. Aktivita je vhodná na podporu
44.00 Kč
91668
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Tři králové. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností
33.00 Kč
473536
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 28 hracích karet na téma U doktora. V případě zájmu si můžete vytisknout i zadní stranu kartiček
44.00 Kč
Květiny, homonyma Květiny, homonyma
Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam. Doporučení pro tisk Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Náměty k aktivitě Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.   Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).
UUCZ-559141
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🌸 Jaro
47.00