Květiny, homonyma

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 15.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam.

Doporučení pro tisk

Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Náměty k aktivitě

Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.

 

Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

664889
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Aktivita obsahuje 24 (48) kolíčkovacích kartiček na téma Podzim. Kolíčkování je zaměřené na hledání stejných obrázků
44.00 Kč
304988
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích kartiček na téma Integrovaný záchranný systém (IZS). Děti si mohou rozšířit slovní zásobu
44.00 Kč
961723
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje 10 oromotorických karet na téma Draci. Každá kartička znázorňuje a popisuje jednoduchý cvik k procvičení
50.00 Kč
401580
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Postřehovky
Soubor obsahuje 10 netopýrů (kartiček), kteří v sobě schovávají vždy čtyři obrázky. Úkolem dětí je najít jeden obrázek
44.00 Kč
Květiny, homonyma Květiny, homonyma
Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam. Doporučení pro tisk Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Náměty k aktivitě Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.   Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).
UUCZ-559141
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🌸 Jaro
47.00