Květiny, homonyma

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 15.79 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2024
Sdílet:

Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam.

Doporučení pro tisk

Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Náměty k aktivitě

Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.

 

Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).

Další produkty od autora Marie Halámková (Materiály dětem)

338844
Český jazyk - gramatika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací
41.00 Kč
151578
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Soubor nabízí dvě varianty narozeninové výzdoby. Dorty si můžete vytisknout ve velikosti A4 nebo A5. V souboru najdete
41.00 Kč
77202
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Podzim v lese. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností
33.00 Kč
133939
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Vesmír. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností
33.00 Kč
Květiny, homonyma Květiny, homonyma
Aktivita obsahuje 9 kartiček (květin) na téma homonyma. Cílem dětí je najít okvětní lístek, který zní stejně jako prostředek květiny, ale má jiný význam. Doporučení pro tisk Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Náměty k aktivitě Aktivita může být využitá jako kolíčkování - prostřednímu obrázku určím jeho homonymum přiložením kolíčku (nebo víčka, plastelíny...). S dětmi si můžeme povídat i o okolních obrázcích. Například co mají společného, na jakou hlásku začínají, kolik mají slabik atd.   Lze vytisknout jako brožuru (pracovní listy).
UUCZ-559141
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Čtenářská gramotnost 1. stupeň>Jaro
47.00