Myšlenkové mapy pro 1. stupeň

Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 13.28 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech.

Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15).

Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování:

-        vyvozování nové vyučovací látky

-        procvičování staré látky, opakování

-        evokace různých potřebných témat

-        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky

-        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova)

-        brainstorming

-        během čtenářských dílen

-        při práci s textem

-        při práci skupin

-        jako záznam vlastních myšlenek

-        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)

708001
Nezařazené k předmětu
2., 3.
Ostatní
Jednoduchý skládačka sv. Martina - pouze 1 A4, černobílý tisk. Děti složí skládačku s použitím jedné papírové roličky
45.00 Kč
98147
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
Pracovní list / plakát formátu A3 k dopracování. Téma: Valentýn. Ihned k nakopírování. 1. - 3. třída ZŠ. Čtení, psaní
35.00 Kč
90552
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
Aktivita typu Běhej, čti, pamatuj si, napiš! 12 barevných kartiček + 3 pracovní listy. Určené pro 1. - 3. třídu ZŠ - tři
50.00 Kč
91312
Český jazyk - psaní
1., 2., 3., 4.
Pracovní listy
7 pracovních listů A4 k nakopírování. Pětilístek - metoda RWCT. Do hodin čtení, slohu, tvořivého psaní. Individuální i
45.00 Kč
Myšlenkové mapy pro 1. stupeň Myšlenkové mapy pro 1. stupeň
Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech. Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15). Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování: -        vyvozování nové vyučovací látky -        procvičování staré látky, opakování -        evokace různých potřebných témat -        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky -        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova) -        brainstorming -        během čtenářských dílen -        při práci s textem -        při práci skupin -        jako záznam vlastních myšlenek -        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)
UUCZ-80142
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00