Myšlenkové mapy pro 1. stupeň

Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 13.28 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech.

Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15).

Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování:

-        vyvozování nové vyučovací látky

-        procvičování staré látky, opakování

-        evokace různých potřebných témat

-        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky

-        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova)

-        brainstorming

-        během čtenářských dílen

-        při práci s textem

-        při práci skupin

-        jako záznam vlastních myšlenek

-        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)

90553
Český jazyk - čtení
3., 4.
Pracovní listy
Aktivita typu Běhej, čti, pamatuj si, napiš! 12 barevných kartiček + 2 pracovní listy. Určené pro 3. a 4. třídu ZŠ - dvě
50.00 Kč
125212
Prvouka
1., 2., 3.
Pracovní listy
Pracovní list / plakát formátu A4 k dopracování. Téma: Den Země. Ihned k nakopírování. 1. - 3. třída ZŠ. Čtení, psaní
25.00 Kč
571219
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Pracovní listy
10 pracovních listů formátu A4 - zpětných vazeb, které jsou vlastním sebehodnocením dětí na jejich vlastní učení, na
70.00 Kč
13562
Pracovní činnosti
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Materiál k tvoření obsahuje: podrobný popis a postup tvoření (12 stran s návody, fotkami a postřehy z praxe, konkrétní
50.00 Kč
Myšlenkové mapy pro 1. stupeň Myšlenkové mapy pro 1. stupeň
Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech. Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15). Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování: -        vyvozování nové vyučovací látky -        procvičování staré látky, opakování -        evokace různých potřebných témat -        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky -        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova) -        brainstorming -        během čtenářských dílen -        při práci s textem -        při práci skupin -        jako záznam vlastních myšlenek -        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)
UUCZ-80142
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00