Myšlenkové mapy pro 1. stupeň

Kategorie:
Počet stran:
44
Velikost: 13.28 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 5. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech.

Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15).

Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování:

-        vyvozování nové vyučovací látky

-        procvičování staré látky, opakování

-        evokace různých potřebných témat

-        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky

-        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova)

-        brainstorming

-        během čtenářských dílen

-        při práci s textem

-        při práci skupin

-        jako záznam vlastních myšlenek

-        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)

105574
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4.
Ostatní
Soubor 35 rychloaktivit a jednoduchých her, které lze kdykoli a kdekoli zapojit do výuky k aktivizaci nebo naopak
35.00 Kč
123339
Pracovní činnosti
MŠ, 1., 2., 3.
Ostatní
Vtipné černobílé velikonoční šablony k dotvoření. 5 legračních obrázků k vytištění a dalšímu dotvoření v rámci výtvarné
25.00 Kč
13577
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
...aby hlavní byl obrázek, ne text! Pravidla optřená o vizualizaci. 15 čb ilustrací, které můžete použít k tvorbě
55.00 Kč
737339
Český jazyk - psaní
2.
Ostatní
Kartičky na přepis z tiskacího na psací písmo. Vhodné pro 2. třídu ZŠ. Okruh slov: ZIMA (prosinec, leden, únor, Vánoce
40.00 Kč
Myšlenkové mapy pro 1. stupeň Myšlenkové mapy pro 1. stupeň
Materiál obsahuje 42 originálních myšlenkových map pro 1. - 5. třídu ZŠ. Široké pole využití v rámci vyučování. K vytištění v různých formátech. Materiál obsahuje 42 myšlenkových map v různém grafickém zpracování a s různým počtem prázdných "bublin", tj. okének k doplnění (3 - 15). Mapy je možné využít k různým účelům během vyučování: -        vyvozování nové vyučovací látky -        procvičování staré látky, opakování -        evokace různých potřebných témat -        jako úvod do společného tématu nad rámec vyučovací látky -        záznam (výpisky, zápisky, klíčová slova) -        brainstorming -        během čtenářských dílen -        při práci s textem -        při práci skupin -        jako záznam vlastních myšlenek -        jako zpětná vazba na cokoli (akce školy, zážitek, situace ve třídě, atd.)
UUCZ-80142
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00