Myšlenková mapa - SLOVESA

Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 2.34 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 6. 2022
Sdílet:

Soubor obsahuje myšlenkovou mapu zaměřenou na slovesa a pochopení jednotlivých mluvnických kategorií. Myšlenkových map je několik druhů a variant – pro 6. ročník zvolíme základní, pro vyšší ročníky můžeme zvolit i s kategorií ROD a VID.

Obsahuje rovněž dvě úrovně (varianty), kdy některé jsou doplněné částečně, jiné skoro vůbec. Žáci tak mohou pracovat s učebnicí a doplňovat samostatně, případně je navádí učitel. Příklady do mapy si lze uvést taky své vlastní (nebo využít ty v doplněné mapě).

Součástí je i Trimino zaměřené na mluvnické kategorie a ,,Kruháče“ kdy žáci vyhledávají různá slovesa a řadí je podle osob a čísla (poté si zapisujeme do sešitu a určujeme s žáky ještě způsob, případně čas)

Další produkty od autora Eliška Špačková

186555
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje text a pracovní list, vhodný je zejména ke čtení s porozuměním u žáků 2. stupně.
0.00 Kč
76334
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pomocí myšlenkové mapy je možné zopakovat učivo podstatných jmen. Možnosti doplnění různých příkladů jsou variabilní.
0.00 Kč
72697
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Práce s textem je zaměřena na pravopis velkých písmen. Text vypráví krátce o jednotlivých svátcích. Součástí je i PL na
49.00 Kč
185999
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje 20 kartiček (po dvou větách) k procvičení větných členů. Součástí je rovněž 20 totožných kartiček, které
90.00 Kč
Myšlenková mapa - SLOVESA Myšlenková mapa - SLOVESA
Soubor obsahuje myšlenkovou mapu zaměřenou na slovesa a pochopení jednotlivých mluvnických kategorií. Myšlenkových map je několik druhů a variant – pro 6. ročník zvolíme základní, pro vyšší ročníky můžeme zvolit i s kategorií ROD a VID. Obsahuje rovněž dvě úrovně (varianty), kdy některé jsou doplněné částečně, jiné skoro vůbec. Žáci tak mohou pracovat s učebnicí a doplňovat samostatně, případně je navádí učitel. Příklady do mapy si lze uvést taky své vlastní (nebo využít ty v doplněné mapě).Součástí je i Trimino zaměřené na mluvnické kategorie a ,,Kruháče“ kdy žáci vyhledávají různá slovesa a řadí je podle osob a čísla (poté si zapisujeme do sešitu a určujeme s žáky ještě způsob, případně čas)
UUCZ-91915
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00