Na statku

Počet stran:
41
Velikost: 37.55 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor plný didaktických pomůcek zaměřený na zrakové vnímání, předmatematické činnosti a předčtenářské činnosti. Aktivity jsou vhodné jako doplněk hlavní činnosti v mateřské škole ale také jako předmět do center aktivit. Obrázky z pexesa lze využívat také jako demonstrační kartičky.

Obsahuje:

  • Úvodní list
  • 2x Bludiště
  • 2x Pracovní list spoj stejný obrázek
  • 1x Najdeš co k sobě patří?
  • 1x Zakroužkuj co patří ke statku, řekni proč
  • 1x Pracovní list najdeš stejný obrázek?
  •  Hra s kolíčky - 16 kartiček
  •  Pexeso - 18 různých zvířátek
  •  2x Pracovní list vytleskej a zapiš
  •  2x Pracovní list počáteční písmeno
  •  1x Hra na statku - prostorová orientace
  •  2x Sudoku - dvě různé obtížnosti
  •  2x Řazení obrázků podle velikosti 
  •  2x Grafomotorický list - Traktor
  •  6x Omalovánka

Soubor patří k těm jarním, které ve školce můžeme potřebovat. Lze jej doplnit také o Pexeso včela, Já mám, ty máš - VelikonoceVelikonoce ve školce

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:

Dítě a jeho tělo

Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí

Očekávané výstupy:

  • ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč

 Dílčí vzdělávací cíle

  • rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
  • rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
  • osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální 

Očekávané výstupy:

  • popsat situaci (skutečnou, podle obrázku) 
  • poznat některá písmena a číslice, popř. slova
  • učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
  • učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.) 

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

67194
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor předloh s tématikou ježka k procvičování předmatematických představ, jemné motoriky a schopnosti modelace. Soubor
75.00 Kč
140522
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Pexeso
Soubor více než 20 aktivit pro děti předškolního věku obsahuje pracovní listy k rozvoji předmatematických představ
120.00 Kč
98506
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Didaktická u dětí velmi oblíbená hra Já mám, ty máš - Masopust. Sada obsahuje 28 kartiček + pozadí, které na sebe
80.00 Kč
72531
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Soubor omalovánek s vánoční tématikou lze využít pro rozvoj jemné motoriky, rozvoj slovní zásoby apod. Využít se dají
70.00 Kč
Na statku Na statku
Soubor plný didaktických pomůcek zaměřený na zrakové vnímání, předmatematické činnosti a předčtenářské činnosti. Aktivity jsou vhodné jako doplněk hlavní činnosti v mateřské škole ale také jako předmět do center aktivit. Obrázky z pexesa lze využívat také jako demonstrační kartičky. Obsahuje: Úvodní list 2x Bludiště 2x Pracovní list spoj stejný obrázek 1x Najdeš co k sobě patří? 1x Zakroužkuj co patří ke statku, řekni proč 1x Pracovní list najdeš stejný obrázek?  Hra s kolíčky - 16 kartiček  Pexeso - 18 různých zvířátek  2x Pracovní list vytleskej a zapiš  2x Pracovní list počáteční písmeno  1x Hra na statku - prostorová orientace  2x Sudoku - dvě různé obtížnosti  2x Řazení obrázků podle velikosti   2x Grafomotorický list - Traktor  6x Omalovánka Soubor patří k těm jarním, které ve školce můžeme potřebovat. Lze jej doplnit také o Pexeso včela, Já mám, ty máš - Velikonoce, Velikonoce ve školce Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV: Dítě a jeho tělo Dílčí vzdělávací cíle rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí Očekávané výstupy: ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč  Dílčí vzdělávací cíle rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální  Očekávané výstupy: popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)  poznat některá písmena a číslice, popř. slova učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)  Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami
UUCZ-123131
Nezařazené k předmětu>Pexeso>Kolíčkování>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Jaro>Živočichové
85.00